Spragleknas Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Uff da, AMD... http://theinquirer.net/?article=21780 Lenke til kommentar
HKS Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Tja... Vi får se hva som skjer fremover da, mulig det kan fikses med BIOS oppdateringer på endel kort... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Sjekk selv med CPU-Z ... står det SSE3 støtte så sliter man.... www.cpuid.com Lenke til kommentar
HKS Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Sjekk selv med CPU-Z ... står det SSE3 støtte så sliter man.... www.cpuid.com Så sliter man? Vet du hva du snakker om? Disse prosessorene har faktisk ikke kommet ut på det norske markedet enda, og når de kommmer så kommer du til å kunne skille dem ut etter produktnummeret (akkuratt som du kan skille mellom Winchester og Newcastle idag) Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 We are told that AMD changed its thermal regulation protection and that's what makes it incompatible with at least some of the Nforce 3 and Nforce 4 boards out there. Høres fiksbart ut. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Sjekk selv med CPU-Z ... står det SSE3 støtte så sliter man.... www.cpuid.com Hørtes nesten ut som "står det 00:00:02 på bomba sliter man" Uansett, om man har fått bootet opp og startet XP samt CPU-Z vil jeg tro man har unsluppet de problemene. Men det må vel være mulig å fikse dette med en BIOS-oppdatering. Ellers er det jo litt trist for AMD. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Sikkert en bug som går an å fixe. Hvis ikke så sliter AMD litt... Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Uansett, om man har fått bootet opp og startet XP samt CPU-Z vil jeg tro man har unsluppet de problemene. Høres ut som et godt poeng... Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 In order to solve these problems, new motherboards might be necessary and there doesn't appear to be an instant fix Men, anntar at en bios update fikser dette, har foresten hatt hovedkort som det stod at det skulle støtte en prosessor, (P4) det det IKKE sto, var at det trengte en bios oppdatering ETTER at jeg hadde fått det for å støtte den prosessoren. Såeh, dette er ikke noe nytt, iallefall ikke for meg. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Hm... får håpe at en BIOS oppdatering fikser det... ellers er det en ripe i lakken for AMD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå