kiios Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 det står at Expect CD delivery to be approximately 4-6 weeks after you have placed your order.jeg har venta over en mondte nå.. har ikke får enda, har noen av dere i det hele tatt fått dem eller? er ikke vits i å vent på at noe som ikke eksisterer skal komme til meg ... Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 det står at Expect CD delivery to be approximately 4-6 weeks after you have placed your order.jeg har venta over en mondte nå.. har ikke får enda, har noen av dere i det hele tatt fått dem eller? er ikke vits i å vent på at noe som ikke eksisterer skal komme til meg ... Bestilte Ubuntu CD'er i begynnelsen av November, og fikk dem tidlig i Januar. Så de kommer nok, bare vent. Lenke til kommentar
kiios Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 k, takk for raskt svar.. kjapere enn Ubuntu Linux bruker for å sende meg cd-ene Lenke til kommentar
gspr Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hva med å la en venn med rask/billig nettilgang laste dem ned for deg? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hørtes ut som en god idé, gspr. Selv lurer jeg på hvorfor emnetittelen er skrevet med store bokstaver i begynnelsen av hvert ord. Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 ...eller hvorfor den ikke er mer forklarende, slik en emnetittel burde være. Lenke til kommentar
pian Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Og hvis noen vil ha så har jeg fortsatt noen x86 CD'er med Warty Warthog liggende. Bare PM meg så får vi se. Bor i Oslo. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Dårlig bruk av emnefelt. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg