Marcelo Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Hvilken brannmur ville dere sagt er den beste? Mine krav: -At den bruker lite ressurser -At den oppdaterer ofte -At den gjør de fleste tingene som norton internett securety gjør, uten at den tar mye ressurser Endret 14. mars 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
zatan Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 sygate kankse bruker hvertfall ikke mye! Lenke til kommentar
SveinungH Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg har brukt IPCop i flere år og er veldig fornøyd med den. Denne krever en ekstra PC, men kravene til denne er minimale. Spesielt godt egnet dersom en har flere PC'er som deler samme internettforbindelse. se http://www.ipcop.org/ Lenke til kommentar
div_ Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Tatt opp en million ganger, søk rundt på forumet:-) Utifra poster jeg har sett, er det: Sygate,Outpost,Zonelarm som er best(gratis også) (ZA er køddent med p2p programmer her jeg lest) Disse får i pro versjon som er betal verjoner Slenger med antivirus også Nod32 Gratis: Avast!, AVG,Bitdefender. Avast! og AVG fås i pro som er betal de og Sjekk denna: info om beste FW og AV både gratis og betal versjoner http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=373574 Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg har brukt IPCop i flere år og er veldig fornøyd med den. Denne krever en ekstra PC, men kravene til denne er minimale. Spesielt godt egnet dersom en har flere PC'er som deler samme internettforbindelse. se http://www.ipcop.org/ må jeg ha en ekstra pc får å bruke dette programet? jeg har faktisk 4 pc`er her 3 av de funke, men kunne du fortalt meg litt mer om dette programet? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Har veldig gode erfaringer med Sygate. Bruker lite ressurser + brukervennlig grensesnitt Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Norton fungerer for meg, men den bruker vel ganske mye ressurser? kan noen bekrefte det? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 ZoneLabs ZoneAlarm, synes jeg er kjempe digg... Brukte Sygate litt, men den var kjedelig! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Norton fungerer for meg, men den bruker vel ganske mye ressurser?kan noen bekrefte det? Jepp, norton bruker mye resurser. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Synes zonealarm fungerer bra. Har ikke opplevd noen problemer med p2p med den nye versjonen. Tror det var versjon 5 som var så dårlig. Zonealarm security suite med antivirus og masse mer er veldig bra! Lenke til kommentar
div_ Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Bra å høre at za ikke er slik, prøvde za i 2000 med isdn, bare rot, men det er mange versjoner siden Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Sygate Personal Firewall! Lenke til kommentar
div_ Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 hmm sygate eller outpost.....tror jeg:-) Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hei! Byttet fra NIS til Sygate personal firewall og er veldig fornøyd, du burde prøve den Hva er egentlig forskjellen på sygate personal firewall og PRO versjonen? Er det bare det at bedrifter må kjøpe PRO, eller er det ting man ikke kan gjøre i gratisversjonen, men som man kan med PRO? Takker for svar! Lenke til kommentar
div_ Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Extra funsksjoner b.l.a så åpnes en 2. oppgraderings mulighet, om du går på uppgrade, så er du at på vanlig sygate, så er den låst Uendelig "regel spesifisering", i gratis versjonen er det kun 20. Her en liten syagate vs sygate pro http://smb.sygate.com/products/pspf/summary_pspf.htm Endret 23. mars 2005 av div_ Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hei! Lønner det seg å oppgradere til PRO? Ser ikke akkurat noen grunn for det.... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 ZoneAlarm trenger ingen PRO, funker helt fett uansett.... Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hei!Lønner det seg å oppgradere til PRO? Ser ikke akkurat noen grunn for det.... Pro har reklameblocker og parental control bl.a. Skal du ha enkelt og greit ha en brannmur, trenger du bare personal . Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg bruker Tiny Personal Firewall....den bruker lite ressurser men oppdaterer seg aldri :s Men en bra brannmur...anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå