Torjus Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Enten kontakt komplet og få dem til å sende deg returlapp 2R i posten, eventuelt betalportoen nå og legg ved kvitto fra posten i pakken (ergo ikke lukk eska før på postkontoret).Sender du bare pakken i retur, uten å kreve portoen tilbake får du ingenting igjen fra komplet. Ok, da prøver vi sist nevnte Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) I mailen fra komplett stod dette: 4) Send pakken til adressen under, vi anbefaler at pakkene sendes med Posten og ta godt vare på senderkvittering Skal jeg ikke sende med kviteringen da? EDIT: Det står jeg må skrive returnummeret på framsiden av pakken, hvor står returnummeret? Endret 14. mars 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) I mailen fra komplett stod dette:4) Send pakken til adressen under, vi anbefaler at pakkene sendes med Posten og ta godt vare på senderkvittering Skal jeg ikke sende med kviteringen da? Du får to kvitteringer i posten: Pakke-kvitteringen er ditt bevis at du har sendt pakken. Komplett skal ha selve betalings-kvitteringen fra posten. Endret 14. mars 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Fikk jeg den betalings-kvitteringen når jeg kjøpte musa? *lete* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå