stigen1 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Nei du kan bruke andre merker Crucial, det er de som sponser "minnevelgeren" til Komplett, du får ikke opp andre alternativer uansett hva du velger. Men så lenge du styrer unna Twinmos etter det som andre har sagt her skal du vel være i havn. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Nei du kan bruke andre merker Crucial, det er de som sponser "minnevelgeren" til Komplett, du får ikke opp andre alternativer uansett hva du velger. Men så lenge du styrer unna Twinmos etter det som andre har sagt her skal du vel være i havn. Skulle akuratt til å si det selv.. Sikkert bare de som har giddi å spydd inn penger til det.. Endret 14. mars 2005 av Vizla Lenke til kommentar
iden Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 jepp, jeg skulle ha styrt unna den twinmos'en, det er nettopp den som har skapt alle disse hel***** problemene for meg, heh, godt jeg fikk det avklart før jeg invisterte i et nytt skjermkort, hoha! Så da må det bestilles ny ram, men da bør jeg vel ha to like, altså f.eks dual, rite? eller tror dere jeg kan kjøre noe sammen med den swissbit'en? OG siden denne tråden ligger under Skjermkort, så kan jeg kanskje spørre om hvor stor forskjell det er mellom et radeon 9800XXL 128mb(altså en blanding av se/xt/pro) heh, og et geforce 6600gt 128mb-kort? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Jeg leste noe om at TwinMos ram'en ikke er så godt likt av amd 64-prosessoren, kan dette stemme og ha noe med saken å gjøre? Prosessorer i seg selv kan ikke like eller ikke like minnetyper. Det er det isåfall hovedkortet som har problemer Det er ikke verdt pengene å kjøpe 6600gt når du har 9800XXL. Får jo noen prosent ytelsesøkning (20?) men det er ikke verdt pengene. Endret 15. mars 2005 av Kevlar Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 jepp, jeg skulle ha styrt unna den twinmos'en, det er nettopp den som har skapt alle disse hel***** problemene for meg, heh, godt jeg fikk det avklart før jeg invisterte i et nytt skjermkort, hoha! Så da må det bestilles ny ram, men da bør jeg vel ha to like, altså f.eks dual, rite? eller tror dere jeg kan kjøre noe sammen med den swissbit'en? OG siden denne tråden ligger under Skjermkort, så kan jeg kanskje spørre om hvor stor forskjell det er mellom et radeon 9800XXL 128mb(altså en blanding av se/xt/pro) heh, og et geforce 6600gt 128mb-kort? anbefaler deg å holde deg til en produsent. I de fleste tilfeller går det bra, men visse ganger kan du ende opp med samme problem som du akuratt har hatt ( skulle ønske pc'er kunne prate... hadde vært så utrolig mye enklere å finne ut hvorfor pokkern den nekter å gjøre det du ber den om.. ) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg leste noe om at TwinMos ram'en ikke er så godt likt av amd 64-prosessoren, kan dette stemme og ha noe med saken å gjøre? Prosessorer i seg selv kan ikke like eller ikke like minnetyper. Det er det isåfall hovedkortet som har problemer Det er ikke verdt pengene å kjøpe 6600gt når du har 9800XXL. Får jo noen prosent ytelsesøkning (20?) men det er ikke verdt pengene. Tror muligens du tar feil der, ja AMD64 har minnekontrolleren innebygd i CPU, vet du.... Lenke til kommentar
iden Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Prosessorer i seg selv kan ikke like eller ikke like minnetyper. Det er det isåfall hovedkortet som har problemer wink.gif Det er ikke verdt pengene å kjøpe 6600gt når du har 9800XXL. Får jo noen prosent ytelsesøkning (20?) men det er ikke verdt pengene. Oh, jeg har ihvertfall hørt at visse ting ikke funker så bra sammen med amd 64-prosessoren, men samma det Du vet hvordan det skjermkortet jeg har er? Kan ikke si meg helt fornøyd med det egentlig, dessuten har jeg aldri prøvd meg på et geforce-kort, så det frister litt Et 6600GT kort er da en del bedre enn det jeg har? Etter det jeg leste om i skjermkort-guiden, kortet mitt er ikke et PRO-kort, så, ja anbefaler deg å holde deg til en produsent. I de fleste tilfeller går det bra, men visse ganger kan du ende opp med samme problem som du akuratt har hatt tongue.gif ( skulle ønske pc'er kunne prate... hadde vært så utrolig mye enklere å finne ut hvorfor pokkern den nekter å gjøre det du ber den om.. thumbdown.gif ) Ja, kan vel være en idé Det er forferdelig å gå fra 1024mb til 512mb ihvertfall... Må ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå