Flakkmeister Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Nå har Thomson laget et tv spesiellt til xbox! Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Muligens et lite salgstriks, men men... Tror dette bare gjelder for US. Er det noen der ute som egentlig vet hvordan man utnytter component signalet fra en Xbox til en Loewe Aconda? Jeg vet at monster har laget en kabel, men jeg finner ingen inngang på TV'n som heter component. Am I missing something? Lenke til kommentar
malkmus Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 You`re missing something. YOUR BRAIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Quote: Den 2002-06-27 23:11, malkmus skrev:You`re missing something.YOUR BRAIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du er enten en TOTAL IDIOT eller en FANBOY, eller kanskje begge deler. Du kan uansett gjøre oss alle en tjeneste ved legge deg selv på den nærmeste trikkeskinnen.. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Hei lavizh! Vel,det er Xbox som er emne. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Snakk om no annet en Pc da folkens, *gjesp* Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 SCART med RGB signal gir like bra, om ikke bedre bilde enn component. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Jeg var innom Akersmic i dag. De sa at man måtte spesialbestille en overgang fra component til scart fra Loewe. I følge dem er det bare Loewe TV'er som kan ta component signaler. Det vanligste er at man bruker component sammen med prosjektor og ikke TV. Løsningen med component kabler fra Xbox til Tv'en blir i alle tilfeller ganske dyrt. Kabelen koster rundt 1200,- og overgangen til scart koster ca. 400,- Dvs. nesten like mye som Xboxen alene!! :eek: :eek: Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Jepp, kabler er dyrt. Min kamerat har signalkabel til ufattelige 4.000,- !! Den brukes mellom cd-spiller og forsterker, i tillegg har han digitalkabel mellom dvd og forsterker til over 2.000,- Han har også Monster kablene til XBox, han ga rundt 1300,- for disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå