EnerGie Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Har i dag K700i, og er fornøyd med den. Vurderer å bytte til Nokia 6600, i og med at denne er helt nede i 1599kr uten abb. nå. Er dette en telefon å anbefale? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ja, 6600 er en meget god mobil Finner lite negativt med den Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Det eneste kanskje negative med den er at den er gammel og den er ikke direkte liten,, det er en stor klump.. Men ellers en bra telefon tenker jeg (( 1500kr er billig for en telefon med så mange funksjoner)) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Den er kanskje gammel, men det som er så fint er at den på ingen måte er utadert .. Nå som det har blitt lansert så mye nytt, er den kanskje ikke "det hotteste". Men absolutt verdt og ta en titt på, mye telefon for pengene! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Den mangler MP3 og radio. Er ikke det så viktig syns jeg du bør bytte. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 6600 er da mye bedre enn K700i! Dessuten har 6600 avspiller til .wav- og .wma-filer så du kan konvertere mp3 i et konverteringsprogram slik at den kan brukes At 6600 er en klomp har dere rett i, men at det er en krafig klump er det ingen tvil om! 6600, Nokias Big Show! Lenke til kommentar
Kamikaze1 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg ser at tilbudet på 1599kr ikke gjelder lengre. Er det noen som vet om det vil komme tilbake? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hmm.. Tilbud på gamle telefoner kommer vanligvis ikke tilbake.. Jeg hadde planlagt å gå til anskaffelse av en 6600, men så var det et tilbud som plutselig ikke gjaldt lenger, og de tok den ikke inn andre steder.. Så det tilbudet må du nok se lenge etter... Finnes nok noen andre gode priser på 6600... Fant ingen i dagbladets prisguide, men du kan jo sjekke amobils 6600 er en kraftig klomp ja Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Som de andre her sier er 6600 ikke akkurat den mest snertne telefonen å gå med i lomma akkurat. Hvis du bytter ut en k700i med den vil du nok angre litt den første uka med tanke på det med størrelsen. Jeg gikk fra T68i og 7250i til 6600 og trodde jeg skulle spy den første tida av å måtte drasse rundt på det dråget der.. Men alt i alt er 6600 den beste telefonen jeg har hatt noen gang, og sansynligvis den jeg har hatt lengst gjennom tidene også. Har flere ganger vurdert å bytte den ut, men har funnet ut at jeg rett og slett liker den altfor godt til å kvitte meg med den. Hvis jeg først skal bytte den i noe må det være i en annen symbian-mobil med like god plass til meldinger som den jeg har nå. Har knapt slettet en melding det året jeg har hatt den, og det kan jo være praktisk hvis man blir sittende fast i en heis eller noe og har lite å lese på.... Kan absolutt anbefalle 6600, spesielt hvis du finner den så billig. Klart at kamera og sånt ikke er noe å skryte av lenger, men om du syns det er viktig så syns du det er viktig. For å si det sånn.. Den er overasskende solid også, har mista den i bakken mang en gang og den fungerer godt ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå