Novec Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Hardware-Test.dk tester ikke mindre enn 7 forskjellige hovedkort, hvorav 6 er basert på Vias KT333 chipset. En virkelig grundig og god test med et kanskje noe overraskende resultat. Les hele artikkelen. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Synes den testen var fin ,men personlig stoler jeg mer på Tomshardware sin test KT333 roundup på Tomshardware Har personlig Soltek SL75 DRV5 og er veldig fornøyd med det. Kan tilogmed fjerne CPU kjøler mens datan går. Uten at det skjer noe skade. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Har du prøvd CFD? :smile: Er det noe auto-shutoff greier etter en temp sensor eller? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Vi burde egentlig ikke poste i nyheter ,men faktisk setter man kortet inn i kabinettet. Så kan man fjerne CPU uten noe tull i bios. Du kan også slå av denne funksjonen ,men hvem vil det? Alle Ledène på HKet blinker og når ejg kjenner på CPU kjernen (Mens den står på) så kjenner jeg at den er rimelig varm , men jeg skal montere eksterntermometer oppå om noen dager. Men det står at den slår seg av mefd 85C. Vil anbefale kortet til alle. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 jeg har ASUS A7V333 som har C.O.P (CPU Overheating Protection) det funker veldig bra, hvis viften en dag skulle slutte å funke så tar det bare 1-2 sek så er maskin avslått Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Quote: Den 2002-07-01 10:27, GeCcO skrev:jeg har ASUS A7V333 som har C.O.P (CPU Overheating Protection) det funker veldig bra, hvis viften en dag skulle slutte å funke så tar det bare 1-2 sek så er maskin avslått Hva hvis kjølern detter av? "FssssssssssssssT" så hvelver røyken ut av kabinettet :smile:. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 ER du en lykkelig eier av en Athlon XP CPU, vil C.O.P slå av maskina når temperaturen i den blir for høy, uansett om vifta funker eller ikke. Har selv et Asus A7V333 RAID kort. Kjempebra kort, har post speech reporter (endelig kvitt den ***** interne høytaleren - ikke bruk for den lengre)......... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Quote: MrA| skrev (2002-07-01 10:42):Hva hvis kjølern detter av? "FssssssssssssssT" så hvelver røyken ut av kabinettet :smile:. Kanskje litt lurt og lese alt og tenke litt før man svarer? Jeg har sagt at jeg har prøvd og fjerne CPUen mens datan går, og det ble ikke noe skade på maskina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå