Gå til innhold

beste spill til 12 år gammel jente?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

takk, ja det er til PS2, men GT4 er vel ikke noe for en 12 år gammel jente, det er jo en vanskelig simulator, er ikke lett det, det er jo ikke artig, men bare veldig utfordrende. Skytespill så er jo heller sånne snikespill noe særlig, det skal jo helst være ganske enkelt, artig og raskt...

Lenke til kommentar

The Sims er vel populært jentespill.

Om du skal kjøpe et bilspill burde du kjøpe et som er litt "arcade" kanskje, altså ikke klin realistisk, med mindre hu er veldig dreven da.

Skytespill på konsoll er ikke noe stas etter min mening, men her finnes det jo mange alternativer..

Endret av sunh
Lenke til kommentar

Hm..ja GT4 kan vel kanskje bli vanskelig, men likevel.

Singstar er noe de fleste jenter liker. Og The Sims (2). Plattformspill er jo også som oftest populært, og der er jo Ratchet & Clank-serien et veldig godt valg :)

Jollegutten, du ville ikke anbefalt bilspill eller skytespill til en 12 år gammel jente? Vel...det kommer jo helt an på interessene hennes. Det er mange bilinteresserte jenter, og jeg vet om mange jenter i den alderen som liker action/skyte-spill.

Lenke til kommentar
Jollegutten, du ville ikke anbefalt bilspill eller skytespill til en 12 år gammel jente? Vel...det kommer jo helt an på interessene hennes. Det er mange bilinteresserte jenter, og jeg vet om mange jenter i den alderen som liker action/skyte-spill.

Joda... Riktig det... Vil ikke lage noe diskusjon om det i denne tråden, men tror iallefall mesteparten av jenter liker the sims og singstar bedre enn Max PAyne og Gran turismo. Men selfølgelig finnes det mange som liker det bedre også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...