Solid Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg har et prosjekt om oppstart av en bedrift. Jeg har ansvaret for å vise hvor vi kan ta opp lån. Hvor kan jeg ta opp et rimelig lån for en bedrift? Må det være bedriftslån . Takker for svar. Lenke til kommentar
jonsen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hva med å spørre i din lokale bankfilial? Uansett er lånet dere får avhengig av forretningsplan og egenkapital. (Hint: Jo bedre forretningsplan og jo mer egenkapital, jo større lån og jo bedre betingelser.) Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Takker for svar. Men nå tenkte jeg mer på et nettsted til en bank der jeg kunne mer se på de mulighetene jeg har. Det er litt sent å begynne ringe nå. Endret 15. mars 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Ta det med ro folkens. Ingen grunn til å svare. Jeg fant en fin liten bank jeg konsulterte med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå