Gå til innhold

Noen her som har MSN?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har MSN, men man burde vel komme med litt interesseområder og sånn her for at folk skal vit eom de har "bruk for deg" på lista..

Mine interesser innenfor data:

bygging, ocing, modding, spill, videoredigering, laste ned masse dritt, MP3er i bøttevis, nyeste hardware og gadgets +++

Andre interesser:

våpen, russebuss, damer, techno, trance, bygge høyttalere, trening, twintipski, festing, wakeboard, party, går i tredjeklasse på OPG i Oslo..

så vet dere det.. Hilsen Aksel

Lenke til kommentar

Bruker også msn hele dagen.

Har masser av interesser jeg (gidder ikke å ramse opp her - spør meg heller via msn) så bare legg meg inn alle som vil: [email protected]

Morsomt med masse kontakter vet dere :grin: Det lønner seg som oftest i lengden...

(det er mye bedre om de som ønsker nye kontakter legger inn hotmail adressen i posten slik vi andre kan legge den til. Vet det er et valg hvor en kan se, men det er enklere da :smile: )

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar

Det er mange som bruker MSN.

Men bare for å være sikker her - jeg går ut fra at det er de web foumene man mener

Sånn som "chattekroken" osv?

Eller er det microsoft chat?

Har ikke vært mye på MSN i det siste, men jeg har et eget engelskspråklig musikkrom og var der på de rommene endel, spesielt for et par år siden.

Så innførte de chat-radio på disse også og det ble av og til vanskeligere å logge seg inn en periode.

men nå har de visst fjernet radioene.

Det er det samme MSN vi snakker om nå mener jeg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...