dnthalhuk Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Det vel ikke bare HW.no sin feil at trådstarter kjøpte en PC med feilspecs. Det lønner seg å dobbel sjekke og kanskje trippel sjekke. Gjerne på den siden til butikken du kjøpte fra. Folk skal alltid skylde på andre... Endret 14. mars 2005 av 1337Antikatt Lenke til kommentar
charlie di meola Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 men nå er jo prisguide inntektene til hw i millionklassen så det burde jo være riktig det som står der Lenke til kommentar
amund Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 men nå er jo prisguide inntektene til hw i millionklassen så det burde jo være riktig det som står der Jeg er enig i at det som står der bør være riktig. For bærbare PC'er er det imidlertid umulig å få informasjonen riktig fordi maskinene finnes i uendelig antall varianter. Vi har valgt å legge oss på en linje hvor vi oppgir spesifikasjoner på standardmodellene fordi vi mener det er mer brukervennlig å opplyse om spesifikasjoner enn å la alle feltene stå tomme. For å diskutere det som er tema i denne tråden: Vil det være tilstrekkelig med en tekst som sier at dette er "standardspesifikasjoner", eller bør vi istedet gå vekk fra å oppgi spesifikasjoner på bærbare siden de aldri vil være dekkende for alle modeller? Mvh, Amund Lenke til kommentar
charlie di meola Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) jeg synes det er greit å nevne specs, men det må være en slags tydelig "warning" også, hvis det er stor sannsynlighet for avvik. edit:ja Endret 14. mars 2005 av charlie di meola Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jobber som selger som til tider faktisk selger Bærbare pcer, først hadde vi ein pc med 256mb ram, men no blei den oppdatert til 512, uten at den endra noko namn. Det er vanskeleg å halde orden på dei forskjellige. Men å legge inn "standardspesifikasjoner" bør halde! Lenke til kommentar
stalemate Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 utrolig dårlig at HW ikke gjør noe for å si at dette ikke er en non-profit - tjeneste i alle fall. fysj, nå ble jeg sjokkert. bu hw! Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Jeg har vært ute etter et Radeon x800xt eller bedre med dual DVI, og har opplevd mye rot her. Men usikker på om det er nettbutikkene eller HW sitt ansvar. Nettbutikkene har ihvertfall ikke full oversikt...sendte et x850xt i retur i dag, som hadde 1 VGA og 1 DVI...enda jeg hadde fått bekreftet at det var 2 DVI... Søk etter dual DVI på prisguiden og følg linkene til butikken, ikke mange dual DVI du ender opp med... Endret 14. mars 2005 av jallamamba Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Det finnes flere tråder i samme forum som tar opp dette med betaling i prisguiden. Da dette ikke har noe med denne tråden å gjøre foreslår jeg at dere tar det opp i de andre trådene. Edit; Da har jeg slettet et par innlegg, og redigert vekk litt dnakk om prismodellen. Må jeg dele ut advarsler før folk tar meg alvorlig? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) ##snakk om prispolitikk fjernet av moderator## Forøvrig synes jeg at specs kan oppgis, men det bør være en advarsel om at disse kan avvike fra det som selges. Endret 14. mars 2005 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå