Gå til innhold

Til dere på hardware.no med ansvar for prisguiden

Anbefalte innlegg

Rett opp spesifikasjonene for denne: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22288

LURT!!!

SA... i HE..... :mad::mad::mad:

Neste gang bruker jeg IKKE denne "prisguiden"!!!

Dere tar godt betalt for tjenesten, og da må man FORVENTE at data som står her er rett!

Sett folk til å gå i gjennom produktene! Da kan dere muligens forsvare kostnadene som web- butikkene blir påført ved å være med..

SINT!!! :mad:

Nå er den IKKE feilpostet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tilbakemeldingen, madammim!

Jeg håper du kan fortelle oss hvilke opplysninger som er feil i prisguiden slik at vi kan få rettet de opp.

Husk også at alle kan benytte "Meld fra om feil"-linken i bunnteksten på siden for å melde fra om feil i priser, linker, erfaringer, spesifikasjoner, osv. Feilene som rapporteres inn vil da bli rettet i løpet av kort tid, og dersom du oppgir epostadresse vil vi også sende deg et svar om at feilen er tatt hånd om.

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Jeg blir av og til litt hissig... :blush:

Det gjelder en Fujitsu Siemens Amilo A7640.

Der står det under Spesifikasjonene: 60 GB HD, wlan 102.11b/g

Rett skal være 40 GB HD, IKKE wlan.

HD bryr jeg meg ikke no om, men trenger wlan. Må nå kjøpe meg nettverkskort.

Hadde kun 512 MB ram og wlan samt pris som målestokk da jeg fant mitt "kupp" i deres prisguide. Sjekket opp flere maskiner og fant ut at denne var det beste. Skal bruke den hjemme på hjemmekontor.

Når man får opp feil data, så kjøpes feil maskin, og gjerne fra feil forhandler... Tenk litt på det! Det er i alles interesse at ting som står her er korrekt. Hvis ikke kan dere bare kutte ut teknisk data og legge kun link til produsent.

Lenke til kommentar

Et godt og saklig innlegg!

Ja, det er jo beklagelig at slikt skjer, og når først spesifikasjoner er listet, bør de absolutt være korrekte!

Man kan vel ikke annet enn å lære av dette: ta en nøye sjekk av produktet i butikken det gjelder før kjøp. Og rapporter slike feil, så hjelper man mange andre :)

Lenke til kommentar
Jeg blir av og til litt hissig... :blush:

Det gjelder en Fujitsu Siemens Amilo A7640.

Der står det under Spesifikasjonene: 60 GB HD, wlan 102.11b/g

Rett skal være 40 GB HD, IKKE wlan.

HD bryr jeg meg ikke no om, men trenger wlan. Må nå kjøpe meg nettverkskort.

Hadde kun 512 MB ram og wlan samt pris som målestokk da jeg fant mitt "kupp" i deres prisguide. Sjekket opp flere maskiner og fant ut at denne var det beste. Skal bruke den hjemme på hjemmekontor.

Når man får opp feil data, så kjøpes feil maskin, og gjerne fra feil forhandler... Tenk litt på det! Det er i alles interesse at ting som står her er korrekt. Hvis ikke kan dere bare kutte ut teknisk data og legge kun link til produsent.

ikkje for å plage deg men såg ikkje du på specsen der du kjøpte maskina ifrå? i prisguiden står du under namnet kort kolries specs maskina leveres med... :ermm:

Lenke til kommentar

Er forsåvidt enig med madammim.

Dere tar dere godt betalt for prisguiden og da burde man kunne stole på opplysningene. Tror ikke jeg heller hadde nøyet meg med å bare "rapportert om feil" når produktet jeg kjøpte var noe helt annet. Dere må jo regne med å få litt pepper når dere driter dere ut dere også.

Lenke til kommentar

Når det gjelder bærbare har vi en stor utfordring i at en type/modell bærbar PC leveres med utallige kombinasjoner av HD, CPU, RAM, skjerm, OS, osv. Vi har overhodet ingen sjanse til å opprette egne produkter for hver av disse, og har derfor valgt å legge inn standard-spesifikasjonene på modellene.

Jeg forstår at dette er misvisende, og dette er noe vi må gjøre noe med. Mitt forslag er å legge inn en tydelig melding i spesifikasjonslisten for bærbare at dette gjelder standardmodell, og at spesifikasjoner kan avvike fra dette.

Det å lage egne produkter av ulike mulige kombinasjoner lar seg ikke gjøre fordi det er for mye arbeid, og det vil heller ikke være mulig å lage søkekriterier som finner korrekt pris.

Noen som har forslag til andre løsninger enn å merke tydelig at spesifikasjonene baserer seg på grunnmodellen, og at avvik kan forekomme?

Husk: Du har angrerett på produktet!

Lenke til kommentar
Kanskje greiere å si at unntak vil forekomme? ;)

Hvorfor driver folk å babler om at hw.no tar betalt for tjenesten?

Fordi dei tar betalt vel!

For kvart klikk som fører vidre til webshopen tar dei ei krone!, samme om det fører til salg eller ei.

Det er netshoppene som betaler for morroa våres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...