WeeR Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hei! Vil bare advare om at Netshop ikke er så kjappe som de en gang var når det kommer til returer. Har fra før hatt 2 returer, begge ble ordnet på 2 dager, og dette må jeg si at er MEGET god service, bedre enn jeg forventer Men de siste varene jeg leverte inn begynner nå å drøye.. Til fredag er det 1 måned siden disse varene ble levert inn, og hver gang jeg ringer for å høre hvordan det går med disse beklager de veldig og sier at de har veldig mye å gjøre.. De har begge produktene på lager, men likevel sier de bare at "de beklager". Lenke til kommentar
Netshop Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hei WeeR og andre lesere, Vi skal ikke legge skjul på at vi har mye å gjøre om dagen, men dette skal ikke resultere i en måneds behandlingstid på din retur. I noen tilfeller må vi ta retur videre med produsent, noe som kan ta lengre tid enn ønsket. Dette er jo dog ikke bundet opp mot at vi har mye å gjøre, men da blir ventetiden er resultat av mange ledd. Viktigste er å vite at vi bistår det vi kan på vår side for at du som kunde skal være fornøyd og ta gjerne kontakt med oss hvis det er spørsmål rundt returen. Hører også gjerne fra deg igjen angående denne spesifikke saken som virker til å ha tatt noe lang tid? Håper dette oppklarer litt av situasjonen. Mvh, Andreas, Netshop Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Bra at dere svarer fort her i forumet Returene jeg leverte inn 18.02.05 ble ferdig 14.05 idag, så det var veldig positivt Det som ikke er så positivt er at produktet er levert inn til retur en gang før og ble returnert meg uten at det hadde blitt gjort noe med det.. (Selv om det stod Testet OK på ordren fra dere). Jeg har heller ikke fått noen bekreftelse på en retur jeg leverte inn 28.02.05.. Var hos dere i Sandefjord idag og skulle levere inn en retur, og siden dere har brukt så lang tid i det siste tenkte jeg at jeg ville spørre om en kvittering på innlevert retur (Noe som ikke er så veldig uvanlig, man vil jo tross alt ha bevis for at man leverer fra seg noe man har betalt for), men fikk da beskjed om at det ikke fantes noe system for dette, og at jeg ikke kunne få dette.. Det stridet imot Netshop's retningslinjer fikk jeg beskjed om. Må si at jeg ble ganske gretten av dette og orket ikke krangle mer om det, men at man ikke kan få en kvittering på innlevert retur synes jeg er MEGET dårlig, virker som dere ikke vil ta på dere ansvar på innleverte varer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå