Aes456 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg lurer på hva støynivået og luftmengden på Raidmax viftene er, om de er verdt å bytte ut. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Har et raidmax kabbis, synes ikke det støyer men man hører susing. ligger i snitt på 30*c på hk da har jeg de 2 viftene bak, 1 i døra og 2 i front, har også 3 disker der hvor 2 av dem er meget varme og blir kjølt av viftene i front. så viftene i raidmax kabinettet støyer ikke spesielt og kjøler greit. merker riktignok ikke så mye av luftflytting så det kan kanskje lønne seg å bytte til noen andre. jeg valgte å ikke gjøre det. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Ja jeg synes også de er rolige, men det nytter jo ikke å ha rolige vifter dersom de har veldig dårilg ytelse. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Viftene som sitter originalt i raidmaxkabinettene flytter ikke mye luft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå