x871kx6167ss7 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Syntes det var litt morsomt idag da en i klassen måtte sitte igjen fordi han tok en under leppa i timen... Går i 10 klasse... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Måtte sitte inne i et friminutt en gang på barneskolen fordi en lærer ble litt irritert....that`s it. Ueland fikk warn. -- Tror aldri jeg har måttet sitte igjen, nei. Jeg er snill gutt. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Sitte igjen?Nei, men har opplevd det motsatte da som brukes mer i dag. Videregående: UUUUUUT!!! " Opplevd den et par ganger ja.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Har blitt kastet ut av ett par timer opp gjennom årene, that's it tror jeg. Tror aldri jeg har måttet sitte igjen, men har dog fått melding med hjem, twice. (ungdomsskolen) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Barneskolen: Steinkrigen ble mer og mer alvorlig, større steiner etter hvert kast. Så tenkte jeg og en kompis at vi skulle ende det hele med vær sin store stein på de som kastet. Det resulterte i 2 stykk knuste hoder og sykehus. Det var eneste gang jeg har måttet sitte igjen. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Syntes det var litt morsomt idag da en i klassen måtte sitte igjen fordi han tok en under leppa i timen... Går i 10 klasse... :!: Ikke melding med hjem? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Sittet igjen etter skolen en gang tror jeg, på barneskolen. Jeg og noen kamerater hadde visstnok "ertet" noen jenter, og læreren ville prate skikkelig med oss i ro og fred. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå