Blakk Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Noen av dere som har gjort det noen gang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Nei, aldri..men har gjort mye tull fordi om..bare det at jeg er så flink at jeg blir aldri ( eller nesten aldri ) busta..Men det var i gamle dager..sånn *sitte igjen på skolen* blir det lite av på videregående.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Sitte igjen? Nei, men har opplevd det motsatte da som brukes mer i dag. Ungdomskolen: "GET OUT!!! " Videregående: UUUUUUT!!! " Endret 14. mars 2005 av steina Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Fikk parade (gjensitting fantes ikke) et par ganger på ungdomsskolen, men jeg gadd aldri møte opp. Ble glemt uansett. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Nei det har aldri skjedd. Men på barneskolen gjorde jeg noe kødd mot en vikar. Hun ble dritsur. Men på ungdomsskolen (en annen skole) fikk jeg henne igjen. Da hun leste opp navnene kommenterte hun: ''Ja men deg har jeg møtt før.'' Da ble jeg ganske redd Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Kan ikke huske å ha måttet sitte igjen noen gang.... Er mer sånn ja: Ungdomskolen: "GET OUT!!! " Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Nei, aldri måttet sitte igjen Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hihi, jeg har måttet sitte igjen flere ganger på barneskolen. Da måtte vi skrive fra bibelen Lærern viste at vi hatet det derfor gjorde han det. Lærern var heller ikke kristen. Gjett om jeg skrev mange innholdsfortegnelser:P Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 husker en gang jeg hadde en lærer fra tyskland..en gang så gjorde hun noe som var så utrolig teit og idiotisk, at jeg ble så forbanna at jeg kalte henne ei nazihore.. auda..da var d rett på rektors kontor..d var dog på ungdomskolen.. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Nope, har ikke sittet igjen. Men har måtte gå til rektor fordi jeg spurte om en vikar var døv Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 husker en gang jeg hadde en lærer fra tyskland..en gang så gjorde hun noe som var så utrolig teit og idiotisk, at jeg ble så forbanna at jeg kalte henne ei nazihore..auda..da var d rett på rektors kontor..d var dog på ungdomskolen.. Den var stygg... Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) VET..angra på det etterpå selvfølgelig..Men tro meg..hun fortjente d. Hva hun gjorde kan væra det samma..sa selvfølgelig unnskyld til hun etterpå pga dårlig samvittighet..er ikke en slemming egentlig edit: men poenget mitt er: Jeg har gjort mye dumt på skolen, men har ALDRI måtte ha sittet igjen. Tror det egentlig er litt "old fashioned".. eller "old school" om man vil kalle d Endret 14. mars 2005 av Kjeksen Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Har sittet igjen flere ganger på barneskolen... Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Nei. Klarte å snakke meg ut i fra det hver gang.. Tystet litt på andre. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Måtte sitte inne i et friminutt en gang på barneskolen fordi en lærer ble litt irritert....that`s it. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 neeei bare blitt utvist fra timer Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Nei. Klarte å snakke meg ut i fra det hver gang.. Tystet litt på andre. Slike ting du ikke blir populær av. Men du redder ditt eget skinn da Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Er ikke helt sikker faktisk. Tror ikke det.... Jeg er jo så snill!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå