Gå til innhold

Olympus mju 410. Kan den anbefales?

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg hadde et Olympus mju mini. Var ikke noe fornøyd med det. Alt for mye bildestøy (værst inne). Nå har jeg tenkt til å kjøpe et Olympus mju 410 (har et xD-kort, så jeg må ha et kamera som bruker det minnekortet). Kan Olympus mju 410 anbefales? Er det mye bildestøy på det kamera (mye i mørket?) ? Eller kan et annet kamera i prisklassen max 2500,- anbefales med min. 4 megapiksler og bruker et xD-minnekort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes Olympus mju 410 er litt tregt. Skal kameraet ha XD-kort, ville jeg tatt en titt på Fujifilm FinePix F440 (ca. 2500). Raskt, og god bildekvalitet i forhold til størrelsen, evt. storebroren F450 med 5 MP som er noe dyrere. Fujifilm FinePix E510 (ca. 2500)er en annen modell som gir mye for pengene (når vi snakker XD-kort). Sikkert andre der ute som har flere forslag.

Lenke til kommentar
Jeg synes Olympus mju 410 er litt tregt. Skal kameraet ha XD-kort, ville jeg tatt en titt på Fujifilm FinePix F440 (ca. 2500). Raskt, og god bildekvalitet i forhold til størrelsen, evt. storebroren F450 med 5 MP som er noe dyrere. Fujifilm FinePix E510 (ca. 2500)er en annen modell som gir mye for pengene (når vi snakker XD-kort). Sikkert andre der ute som har flere forslag.

Jeg finner den til ca. 3200,- Hvor fant du den så billig (F440)?

Lenke til kommentar
Jeg finner den til ca. 3200,- Hvor fant du den så billig (F440)?

Den prisen var visst for EU-modeller i utenlandske butikker. Men norsk utgave i norsk butikk ligger på ca. 2900 kr. Det er nesten det samme som Ixus 40, men jeg opplever F440/F450 som raskere og jeg liker bedre bildene som er tatt med de. Akkurat det er en smakssak. Du finner flere priser i produktguiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...