jegerenfisk Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hejhej. jeg er på jakt etter et dugbart hk sokkel 939. Må ha pciX Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 om det er PCI-E du mener, så kan jeg anbefale asus a8n sli deluxe! Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Har tenkt til å kjøpe en Sapphire Radeon X800 XL til kortet. Så jeg Sli er lite nødvendig. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 det at hovedkortet har støtte for SLI er ikke negativt selvom du ikke skal bruke SLI! Uansett er dette et godt hovedkort...og en ekstra PCI-E-slot er jo bare en fordel! Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Siden du ikke har bruk for SLI, ville jeg heller kjøpt et MSI K8N Neo4 Platinum Ultra. Det klokker bedre en Asus kortet og har det meste av snacks. Tror det har begge GBLAN portene via PCIe, mot Asus bare har 1 med PCIe. Du har også en slags mulighet for sli med dette kortet men å bruke PCIe4x porten. Her er en test av kortet. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Siden du ikke har bruk for SLI, ville jeg heller kjøpt et MSI K8N Neo4 Platinum Ultra. Det klokker bedre en Asus kortet og har det meste av snacks. Hmm...hvordan vet du at det klokker bedre enn asus kortet? har du prøvd begge? selv så synes jeg at asus-kortet er en glitrende overklokker...(sliter bare litt med høyre minnehastigheter med 1T) Tror det har begge GBLAN portene via PCIe, mot Asus bare har 1 med PCIe. Hæ? Den må du forklare nærmere! Du har også en slags mulighet for sli med dette kortet men å bruke PCIe4x porten. Og dette er du sikker på? Jeg sier ikke at du tar feil, jeg er bare nysgjerrig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå