Gå til innhold

VIA drivere... (GTA3)

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at du bør installere chipsett-driverene før alle andre drivere, er dette sant?

Og jeg trenger hjelp i GTA3, jeg har et GF2PRO fra Point of View. Trodde egentlig det da burde gå sånn passe bra, men det gjør det ikke. Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm... ja... når det gjelder GTA3 så er det et veldig krevende spill... selv på min Athlon XP 1900+, med 256 mb ram og GeForce 3 Ti200, så er det ørlite hakking under 1024x768x16. Men noe du bør passe på er at du har relativt nye drivere for skjermkortet ditt. Hos en kompis av meg hakket det som bare f.... Vi innstallerte de nyeste driverne til skjermkortet og da var alt i orden!

Lenke til kommentar

Kan virke som mye RAM hjelper godt i dette spillet. Jeg har XP 1800+ (1,53Ghz) og GF3 ti-200, 512Mb SD-RAM og jeg har aldri hint av hakking. Ikke engang når flere biler sprenges samtidig. Kjører alt på full guffe i video settings. Men nå som GF4 ti4200 plutselig dukka opp til nesten samme pris som gf3'n, har jeg bestilt det i stedet :smile: Kommer i morra! Så gf3-kortet fikk bare ca. 2 ukers fartstid. Får vel solgt det sikkert.

[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-06-27 16:44 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...