Jan Olav Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Har fått uønsket 'svineri' på maskina mi, såkalt Active x-control. Hvordan blir jeg kvitt denne dritten? Har prøvd flere programmer for fjerning, men det installerer seg påny. Noen som har et godt tips til meg? Lenke til kommentar
div_ Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Prøv spybot seach&destroy eller Microsoft antispyware, kjør programmet og fjern det den sier er "svineri", bruker du emule, så vil MS antispyware finne ett eller ennet der, men jeg valgte å ignorere det, for om du fjerner det, så slurrer det å virke Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Active x-control Hva er det egentlig? Fikk mange slike meldinger om at Norton Internet Security blokkerte slikt, da jeg brukte det. Bruker sygate nå Lenke til kommentar
div_ Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 ActiveX: A loosely defined set of technologies developed by Microsoft for sharing information among different applications. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå