Hidden Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
ChriZno Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 SLÅ TIL!! sier jeg, de prisene der høres bra ut!! ITbutikken sier du, kanskje jeg og skal bestille derifra... siste billig P42.0NW jeg så var 2300 på komplett, så sparer du noen hundrelapper på det oppsettett på itbutikken, SLÅ TIL!! :smile: :smile: Lenke til kommentar
zup Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Asus HK er 1345 og P4 2.0 er 1912 boxed hos Databutikken. Men det blir garantert billigere fremover da de vil selge ut sommer lagrene før studentene får stipend til høsten. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
zup Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 ikke for å skryte for mye av databutikken, men jeg handler for å spare penger, og flere web shopper burde jo kunne matche prisene deres. En kompis satte opp en pc med komplett til rundt 5000, etter å satt sammens det samme hos databutikken sparte han 1400 kr og bestilte et chieftec kabinett for de ekstra kronene. Hører returen hos databutikken skal være treg i forhold til komplett, men så har jeg aldri hatt behov for det enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå