sullis Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Bygger meg ny spill PC og skal bestille meg nytt skjermkort, men ser det er mye utsolgt nå om dagen. Noen som har noen erfaringer med dette kortet: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4657 Eventuellt noen andre kort som dere har gode erfaringer med? Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Om det er et 6600GT kort du er ute etter, kunne du ta en tur på din lokale Elkjøp butikk, de har et Leadtek 6600GT kort der til kr. 1495,- nå.. Det er et ok kjøp, du sparer portoen + at du får det på dagen.. Lenke til kommentar
miZtiNk Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Om det er et 6600GT kort du er ute etter, kunne du ta en tur på din lokale Elkjøp butikk, de har et Leadtek 6600GT kort der til kr. 1495,- nå.. Det er et ok kjøp, du sparer portoen + at du får det på dagen.. Her tar du veldig feil ! Gjelder kun over internett (dvs porto ++++) Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Komplett har dette skjermkortet som ukens tilbud. Dette er et PCI-skjermkort, samme som Netshop-kortet du linket til... Lenke til kommentar
sullis Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Har nå funnet ut at Digital Impuls har alle de andre delene jeg trenger i sin butikk i Oslo, men de er også utsolgt på Gainward GLH Edition. Regner med at jeg da går for dette kortet: http://www.digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7523 Hva tror dere?? Lenke til kommentar
LWSR54 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 masse problemer med aopen 6600 gt...les forum på komplett.no om det...viften suger....gå for en gainward eller msi 6600gt eller på som nevnt for en leadtek...så sparer du porto Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Om det er et 6600GT kort du er ute etter, kunne du ta en tur på din lokale Elkjøp butikk, de har et Leadtek 6600GT kort der til kr. 1495,- nå.. Det er et ok kjøp, du sparer portoen + at du får det på dagen.. Her tar du veldig feil ! Gjelder kun over internett (dvs porto ++++) Hm.. Kan ikke si at jeg så noe om det i tilbudsavisa fra Elkjøp da.. Men om jeg faktisk har oversett noe så viktig, skal ikke jeg krangle noe mer på det.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Er veldig fornøyd med mitt Gainward 6600GT, så det er absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
Guybrush LeChuck Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) tilbudet gjennom elkjøp gjelder i butikk oxo!!, les tilbudsavisen før du sier noe annet. står det på webben til elkjøp at tilbudet kun gjelder ved kjøp over internett ,er det bullshit, da måtte de ha opplyst om det i tilbudsavisen oxo. har selv kjøpt varer på lokal butikken som har stått som "gjelder kun ved kjøp over internett" på webben dems og har aldri hatt et problem.... det virker mer som et ulovlig salgstriks fra dems side spør du meg, det med kjøp over internett. dette inlegget er ment til miZtiNk Endret 14. mars 2005 av uberdogleg Lenke til kommentar
miZtiNk Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Da vil jeg bare takke nok en Elkjøp-ansatt for sine kunnskaper om sin egen bedrift , og bøyer meg selvfølgelig for min egen feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå