SkummelType Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Har dere merket noe rart med innloggings systemet til nasjonael prøver i dag? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Noen på skolen fikk oppleve at serveren gikk ned mens de holdt på med prøven, serveren har også vert nede noen dager... Tok prøven idag da, ingenting da (engelsk på data) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Tok du engelsken i dag? Jeg tok den for tre uker siden jeg... Lenke til kommentar
akarno Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Idag ja Noen som skal ta den på fredag og... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jaja. Den var jo så lett så.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 tok engelsken i dag jeg og. internette klikka litt da. men det var ikke verre enn å trykke "tilbake" et par ganger så var det ordnet Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Tok du engelsken i dag? Jeg tok den for tre uker siden jeg... Viss du tok den for 3 veker sidan så må du enten tilhøre etterslengerene i 7. klasse eller at du tok den for tidleg. For engelsk IKT for 10 klasse starta ikkje før den 28. februar. Noko eg får til å vere 1 dag over 2 veker. Men forunder meg ikkje om systemet er tillot deg å avlegge prøven på førehand. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Tok du engelsken i dag? Jeg tok den for tre uker siden jeg... Viss du tok den for 3 veker sidan så må du enten tilhøre etterslengerene i 7. klasse eller at du tok den for tidleg. For engelsk IKT for 10 klasse starta ikkje før den 28. februar. Noko eg får til å vere 1 dag over 2 veker. Men forunder meg ikkje om systemet er tillot deg å avlegge prøven på førehand. Vel, en sjekk i palmen, og vips, det var visst mandag 28. jeg tok prøven... Det er over to uker siden ihvertfall. Første dagen etter vinterferien. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Skal ikke nasjonaleprøver taes på nytt av hele den norske ungdommen da? Syns personlig at nasjonaleprøver er noe pisspreik.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg kan ikke ta prøven på grunn av dataproblemer med brukerkontoen min på skolen:P Tullete opplegg hele prøven har jeg hørt fra resten av klassen og lærerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå