Belltech Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Siden det fokuseres på vifter så nevner jeg at vi selger Microplex viftene til stort sett samme pris som Microplex har på webben http://www.microplex.no. (avtale med Microplex) Normalt en dags leveringstid da vi bare formidler salget videre men dere sparer evt. litt frakt. Vi sliter litt med å matche multicom og komplett men klarer normalt å ligge i nærheten om vi får et konkret tilbud å sammenligne med. For de av dere som foretrekker å kjøpe lokalt så er det kanskje et godt alternativ mht. garanti og service. Ellers har vi mye varer på lager men disse beregner vi et større påslag på da det koster en del å lagerføre osv. Atle Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Hmmm...må bare si at jeg stusser litt på innlegget ditt. Du kommer jo ikke med noe fornuftig informasjon om hvem og hvor. "Vi" selger...hvem er vi? Selger "lokalt"? Butikk? Hvor? Selger dere bare vifter? hehe :smile: -oSTEPOPP Lenke til kommentar
ChriZno Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Les litt nøyere før du svarer ostepop, fyren som postet heter jo belltech... hmm KAN det være nettopp Belltech det er snakk om her???? Vet ikke jeg... :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: Lenke til kommentar
bollatex Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Kanskje slike innlegg kan startes med en topplinje: xxx ANNONSE xxx (Så kan hw.no heller sende en liten regning i etterkant?) B.T. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 ChriZno Jo er sikkert Belltech,er lenge siden eg har handlet noe av de,for vel ta meg en tur innom en dag eg er i det området. Kjetil Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Skal vi telle ned til moderator kommer, dere? 10...9...8...7 Men bollatex, god ide egentlig. Enten det eller eget Annonse-forum for firma elns. Belltech, skal dere reklamere, er det en fordel med eksplisitte adresser.... F.eks www.kjøpfralarsc.com [ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-06-28 19:56 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå