zhorty Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Hei. Trur dere denne prossesoren vil passe bra på dette hovedkortet? Det passer jo, men tenkte om noen hadde erfaringer rundt det. Og er det bare meg, eller er det bare 2 ATA porter på det? Og trenger man å bruke kjølepasta på cpu'en med det? Og jeg har også hørt at man må formatere hvis man bytter HK, er dette sant? Isåfal, er det alle harddiskene? Eller bare C:, den systemet er installert på ? Takk. Endret 14. mars 2005 av zhorty Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Hoved kort: Asus K8V-X, K8T800, Socket-754, GbLAN, ATA/S-ATA, ATX, DDR, LYD, AGP8x Prossesor: AMD Athlon 64 3200+ 2.2 GHz Socket 754, 512 KB cache, BOXED Skulle funke fett da. Kjølepaste er og anbrefale uansett åssen vifte/prosessor du har Jeg måtte ikke formatere når jeg byttet HK. Men i såfall tror jeg det bare er der du har system filene dine.! Endret 14. mars 2005 av hero_ruler Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Er nok lurt å formatere ved bytte av HK, da du minsker risikoen for evt. konflikter. Du vil nok klare deg uten å formatere på mange HK, men jeg liker hvertfall best å være på den sikre siden... Endret 14. mars 2005 av ZinnX Lenke til kommentar
zhorty Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Ah, jeg skjønner tegninga Tusen takk for svar folka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå