stylus Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg har overtatt en av de gamle PC'ne på jobben for å at poden skal ha noe å leke seg med. Inst. XP, men det er veldig liten plass. Tenkte jeg skulle formatere de partisjonene som ikke Win. bruker (F og T), men fikk ikke dette til. Lurer da på om jeg skal slette "heile driden" :!: og legge alt inn på nytt. Har ikke noe jeg/han trenger på PC'n enda. Noen som enkelt kan forklare hvordan jeg sletter/formaterer HDD? Stylus. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Enkleste måten er jo å boote fra XP-Cd'n og installere alt på nytt. Da får du underveis også muligheten til å sette opp partisjoner i den størrelse du ønsker, samt å formatere alle stasjoner. Alternativt går det an å bruke Partition Manager i etterkant av OS- installasjonen. Lenke til kommentar
stylus Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 OK. Ante ikke at en kunne formatere alle stasjoner fra CD'n. Takker så mye S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå