Neo83 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i et par kondensatore til dette kortet? Jeg mangler et par stykker av de på mitt Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Elfa kanskje? Vet ikke om sånt.. edit: hvorfor mangler du de? Endret 14. mars 2005 av MallRaT Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 sjekk blandt disse http://www.elfa.se/no/index1.html Lenke til kommentar
Neo83 Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Elfa kanskje? Vet ikke om sånt.. edit: hvorfor mangler du de? Takk...skal nok finne de her...kom bare ikke på noen småelektroside igår. Mangler de fordi jeg jobba på MultiCom før, så fikk vi et sånt ett i retur der den store tunge kopper-kjølinga hadde løsna og slått av 3 kondensatore Bare ha noe å prøve å fikse, for d er jo et helt kurant kort...kan ikke se andre skader på kortet heller. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Genialt hvis du får fiksa det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå