Acrid Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 det sier du bare fordi du ikke er noe spesielt glad i noen av de. Nei, det sier jeg fordi jeg ikke kan forestille meg at resultatet hadde vært noe nyskapende og/eller interessert meg. Det hadde bare blitt Maiden som spiller Manowar og ikke mer enn det...eller vice versa. Som sagt: mest for fanboys av banda. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Maiden suger, Manowar suger, så det hadde blitt en fin kombinasjon. Blood Red Throne og Susperia hadde blitt genialt. Thrasha deathmetal. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Maiden suger, Manowar suge du suger men fra spøk til sannhet. Som sagt: mest for fanboys av banda. slik hadde det vært med alle band! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Alf Prøysen og The Bloodbrothers. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Beethoven og Devin Townsend EDIT: Evt. Beethoven og Pantera Endret 14. mars 2005 av sluffy Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Silje Nergaard feat. The National Bank hadde blitt kos det Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Når vi er inne på det klassiske og metal, Dimmu Borgir/Grieg!!! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Mike Patton og Einstürzende Neubauten Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Bland The Vines med Thom Yorke. Hadde blitt snodig. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Audioslave + Zack de la Rocha :\ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Manowar + Iron Maiden De har da såpass like at det hadde ikke nødvendigvis blitt så spennende.... Sikkert greit nok for de som er glad i begge, men kommer ikke så mye nyskapende ut av det. Mye mer spennende når en blander forkjelige band... EDIT: Hmm, noen som har sagt det før meg ja... slik hadde det vært med alle band! Nei. Manowar og Iron Maiden lager musikk som er relativt lik, det er ikke at de er favorittband som er poenget. Og man kan jo kombinere to av dine favorittband fks. AC/DC og Old Man's Child, de er veldig forskjelige og dermed blir det hele mer intressant. Pink Floyd + Ozzy Osbourne. Tror det hadde funka heller dårlig egentlig.... Opeth's Mikael Åkerfeldt som vokalist for Dream Theater. (med litt råere gitar selvfølgelig) Endret 14. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 The Mars Volta & Nine Inch Nails Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Må vi komme inn på denne diskusjonen i hver eneste tråd som inneholder ordene Iron Maiden / Manowar / Metallica osv.? Begynner å bli rimelig lei kverruleringa... Er det noe å si på da? Alle lager bråk, men iron maiden greier faktisk å lage musikk ut av det... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Og man kan jo kombinere to av dine favorittband fks. AC/DC og Old Man's Child, de er veldig forskjelige og dermed blir det hele mer intressant. hm, ja det hadde vært litt digg. eller så kunne vi jo ta manowar og iron maiden Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Når vi er inne på det klassiske og metal, Dimmu Borgir/Grieg!!! Den plata hadde jeg faktisk kjøpt! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) eller så kunne vi jo ta manowar og iron maiden hehe, edit: rart ingen har reagert på at jeg har svart på min egen post Endret 14. mars 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Når vi er inne på det klassiske og metal, Dimmu Borgir/Grieg!!! Den plata hadde jeg faktisk kjøpt! Jeg og.. Og så hadde jeg skutt meg selv. Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg og.. Og så hadde jeg skutt meg selv. Din mening. Personlig synes jeg metal blandet med klassisk er sinnsykt tøft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå