834HF42F242 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Mitt forslag: Pink Floyd + Ozzy Osbourne. Tenk hvis han hadde vært vokalist på Dark Side of the Moon. Kan ikke i min villeste fantasi tenke meg noe mer sprøtt enn det. Tror faktisk det ville blitt litt av et resultat. Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ole Ivars feat. Gaahl (vokalist i bandet Gorgoroth. sjekk www.gorgoroth.org så skjønner du) Synes jeg ser Gaahl med et grisehode på et spyd mens han brøler; NEI SÅ TJUKK DU HAR BLITT!! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Den var veldig på kanten ja. Hva med noen "litt mer realistiske" forslag... Endret 14. mars 2005 av anth Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Et samarbeid mellom Marianne Faithful og Tom Waits kunne blitt interessant. En Devin Townsend-produsert Special Defects-plate...hei vent, det blir jo kanskje noe av! HAHA! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Mitt forslag: Pink Floyd + Ozzy Osbourne. Tenk hvis han hadde vært vokalist på Dark Side of the Moon. Kan ikke i min villeste fantasi tenke meg noe mer sprøtt enn det. Tror faktisk det ville blitt litt av et resultat. Det hadde bare vært trist og ødeleggende for begge parter IMO. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hva med Deftones og Maynard James Keenan? Vet at de allerede har samarbeidet en del, men jeg kunne godt ha tenkt meg mer derifra! Funket skikkelig godt, imo. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg er lam, jeg foreslår Linkin Park og Jay-Z Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg er lam, jeg foreslår Linkin Park og Jay-Z Grøss! Det er noe av det verste jeg har hørt, siden Britney Spears og all den dritten der! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg skulle gjerne hørt Mike Patton synge "Cigarettes and Alcohol" av Oasis. Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Den sykeste blandingen av to artister må da være Sissel Kyrkjebø og The ramones. Tror det kunne blitt morsomt om Liam Gallagher fra Oasis, hadde sunget til Dimmu Borgir eller Tool. :!: Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Skulle likte å høre Maynard synge i TMV. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg er lam, jeg foreslår Linkin Park og Jay-Z Grøss! Det er noe av det verste jeg har hørt, siden Britney Spears og all den dritten der! Er noe av det beste som er laget Sputnik & SvenO feat. Spetakkel..... Hadde flydd rett inn på topp 20 med engang. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Zach de La Rocha og Organism 12. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Manowar + Iron Maiden Satt og venta på at du skulle komme med den der Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Manowar + Iron Maiden Satt og venta på at du skulle komme med den der er det så rart han sa det da! bedre kunne det ikke blitt Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Men jeg ser egentlig ikke hvordan resultatet skulle ha blitt så genialt... Mest for fanboys av banda egentlig Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Men jeg ser egentlig ikke hvordan resultatet skulle ha blitt så genialt... hm, å tenke seg manowar med dave murrey, janic gears og adrian smith på gitarene. så bruce dickinson på manowar sanger hadde vært idiot sikkert! Mest for fanboys av banda egentlig det sier du bare fordi du ikke er noe spesielt glad i noen av de. edit: men vi trenger ikke lage denne til en krangel tråd! Endret 14. mars 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Må vi komme inn på denne diskusjonen i hver eneste tråd som inneholder ordene Iron Maiden / Manowar / Metallica osv.? Begynner å bli rimelig lei kverruleringa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå