Tydeus Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Vel loven for kopiering av film/musikk osv sier at du kan ta en kopi til familie/venner...hva er definisjonen på en venn? Hvor godt må du kjenne en person for å kalle ham en venn ? Jeg bare lurer Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg ser på alle som driver med fildeling som venner, derfor føler jeg meg trygg. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Er det jeg og mener...hvis en du snakker med er en venn er det vel ikke ulovelig å gi han litt musikk ? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 en vag definisjon av dette kan være en du har jevnlig kontakt med enten på nettet eller ir.... det finnes jo diverse graderinger av venner da.. men det går jo ikke under loven... Lenke til kommentar
jostor Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Det kom vel ny lov for ett år siden, eller noe slikt, slik at du ikke lenger har lov å kopiere til venner? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Det kom vel ny lov for ett år siden, eller noe slikt, slik at du ikke lenger har lov å kopiere til venner? Gift deg med den du skal dele med. Problem solved. Lenke til kommentar
W Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det kom vel ny lov for ett år siden, eller noe slikt, slik at du ikke lenger har lov å kopiere til venner? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå