inaktiv000 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hei, har nettopp installert XP på min nye CL56 Irriterer meg over en ting, BT-driverene ser ikke ut til å fungere. De påstår at de ikke finner noen BT-modul. Det fulgte med en liten brikke i en egen pose, men jeg går ut fra at det var modemet.... Jeg kjørte quickinstall fra CL56-cd'en, så la jeg inn BT-drivere fra egen CD ("hjemmebrent" fra NetShop). Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Har du bluetooth isteden for wlan, dvs i mini PCI format? Eller er det via USB eller PCMCIA? Jeg vil nok anta at modemet ditt sitter på hovedkortet som på alle andre CL56 Endret 14. mars 2005 av sesteen Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Ah, i tillegg til at en bryter måtte slås på, måtte jeg installere programvare for å bruke denne bryteren Ettersom jeg har integrert Bluetooth, er modemet mitt plukket ut. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Stemmer det, en må ha EzButton inne for at knappen til det trådløse Wlan kortet eller bluetooth skal virke. Dette programmet styrer også hurtigknappene ved on/off knappen. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Konge... nå bruker jeg internett over Bluetooth Altså router jeg internettrafikken over til en annen PC via BT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå