Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Antipiratbyrån hacket av arg4 ung4 h4ck4r3...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Raptor' date='15/03/2005 : 00:05'] Frustrerende....

Siden har blitt hacket av drittunger... :roll:

Blir sikkert fikset ASAP imorgen, håper hackerene (les drittungene) ender bak lås og slå

Tror du skal sette deg mer inn i saken. ;) Dette er ikke drittunger og etter mitt syn får APB seg en lærepenge de faktisk har fortjent. :p

Lenke til kommentar
Noe sier meg at det der IKKE er script kiddies... Som voksen ansvarlig IT-student burde en jo fordømme slikt som forkastelig. Men av en eller annen grunn har jeg mest lyst til å gi stående applaus... :innocent:

Og hva er det som tyder på et de er noe annet enn scriptkiddies?

Lenke til kommentar
Som sagt før, dette begynner å bli ganske underholdene.

AtW

Siden er jo fremdeles ikke ordnet. :p

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,616672,00.html

For en tulling. :p

Tulling, eller litt mer informert. Navn og personnummer ligger ute der ja, og når han allikevel sier at Det får ligga kvar som det är, jag ser ingen anledning att akut fixa till det eftersom det inte rör sig om några känsliga uppgifter. burde man nok ta hintet om hvor "flinke" småbarna har vært.

Forøvrig kjekt å se dobbeltmoralen hos enkelte postere. Man skriker over seg om at APB skal kunne få tilgang til hvem som har brukt en IP-adresse på et gitt tidspunkt til å gjøre noe klart ulovlig. Men at en person man ikke har noen aning om hvem er, eller om han i det hele tatt har noe med det her å gjøre får navn, adresse og personnummer publisert offentlig er bare "kult".

Lenke til kommentar
Tulling, eller litt mer informert. Navn og personnummer ligger ute der ja, og når han allikevel sier at Det får ligga kvar som det är, jag ser ingen anledning att akut fixa till det eftersom det inte rör sig om några känsliga uppgifter. burde man nok ta hintet om hvor "flinke" småbarna har vært.

Tja, det viser vel bare at APB gir blanke i folk når de har fullført sin oppgave. :lol:

Lenke til kommentar
Forøvrig kjekt å se dobbeltmoralen hos enkelte postere. Man skriker over seg om at APB skal kunne få tilgang til hvem som har brukt en IP-adresse på et gitt tidspunkt til å gjøre noe klart ulovlig. Men at en person man ikke har noen aning om hvem er, eller om han i det hele tatt har noe med det her å gjøre får navn, adresse og personnummer publisert offentlig er bare "kult".

Har du i det hele tatt lest hva dette dreier seg om? Vet du hvordan APB jobber? Hva de har gjort og ikke minst hvordan de har uttalt seg i media?

Lenke til kommentar
Noe sier meg at det der IKKE er script kiddies... Som voksen ansvarlig IT-student burde en jo fordømme slikt som forkastelig. Men av en eller annen grunn har jeg mest lyst til å gi stående applaus... :innocent:

Og hva er det som tyder på et de er noe annet enn scriptkiddies?

Man kan jo ha ett slags vagt håp om at gutta på APB er bitte litt kompetente ihvertfall. Hvis de er det, så er det neppe script-kiddies som har gjort det.

AtW

Lenke til kommentar

Ser ut som du ikke følger helt med i timene, det APB har gjort er nok langt alvorligere enn hva arg4 ung4 h4ack4ar3 har gjort, se det som at de har gitt ett signal til byrået om at de er bedre og flinkere enn de noensinne kommer til å være og at om de går til personalangrep mot fildelere så går hackerne til motangrep mot dem og publiserer informasjonen på nettet, til og med på deres egne hjemmesider noe som er ironisk nok i seg selv.

Uansett så lukter det inkompetanse lang vei av APB når de ikke greier å få fjernet den h4ck3d3 hjemmesiden deres på kort tid....

Lenke til kommentar

Hva er poenget ditt? Fordi de ikek har lagt ut noe ulovlig, så er de ikke flinke? Jeg ser på hensikten som lite annet enn å avsløre denne petter, og det har de jo gjort. Eller mener du det er for lite info om han på nettsiden?

AtW

Lenke til kommentar

Jeg må si at det ikke bryr meg et døyt om antipiratbyrån(eller hva de nå enn kaller seg) blir hacket, etter hva man hører og leser har de gått frem på en teit måte i sin jakt.

Klippet fra svensk radio var ganske morsomt, en stykk forfjamset jurist der, ja. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...