FuglFøniks Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Litt old, men tenker mange fortsatt ikke har fått det med seg... Check it out http://www.antipiratbyran.com/ I "tilfelle" siden skulle bli borte etc. legger jeg med doc her Klikk her! Om dette var feilpost; vennligst flytt posten... Var litt usikker. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Morsomt! VI får se hvor lenge den holder. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Morsomt!VI får se hvor lenge den holder. Hehe, jupp, vært oppe en stund nå faktisk... Lenke til kommentar
wamjdi Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ehe! Man skulle bare tatt med seg alt og flytta til nabo'n i øst! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Stakar fyr som ble avslørt Eller egentlig ikke... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Hmm, still hacked... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=391742&hl= Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Sover de som eier siden eller, rart det ikke kommer opp, this site has been defaced, will be back later. Personnummeret og alt ligger ute til den typen, jaja, han får vel lete seg etter ny jobb han kanskje. Muligens ny identitet også da. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hehe, jaja.. Grunnen til at det ikke er fikset, er vel at man trenger å komme til serveren fysisk for å gjøre noe.. Så den blir vel fikset snart. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 there is nothin better then a smell of napalm in the mornin` digga meg så jævlig. Respekt til folk som har så mye kunnskaper om sikkerhet+++. /me bows for the power of AUH. "You made my day" Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Morsomt lyspunkt tidlig på en trøtt mandag Kan ikke tenke meg at det er så lenge til defacingen er fjernet. Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Der var den nede... Endret 14. mars 2005 av Plukk Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Koselige greier. Er webplassen hostet på nett kommer denne siden til å stå en god stund til som den er. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ouch.. minn meg på å aldri krangle med de folka der.. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Noe sier meg at det der IKKE er script kiddies... Som voksen ansvarlig IT-student burde en jo fordømme slikt som forkastelig. Men av en eller annen grunn har jeg mest lyst til å gi stående applaus... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Noe sier meg at det der IKKE er script kiddies... Som voksen ansvarlig IT-student burde en jo fordømme slikt som forkastelig. Men av en eller annen grunn har jeg mest lyst til å gi stående applaus... Var jo ganske interesant å se på hvordan de jobber, så jo nesten ut som de virkelig var en slags form for Headhunters som får godt betalt utifra hvor mange fildelere de får tak i... Uansett så ser man utifra e-mailene deres at de både har irc logger og ip logger fra dc hubber som de sender hverandre, et klart brudd på overvåkningslovene i sverige. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Antipiratvirksomhet er nesten like skitten som piratvirksomhet i seg selv. Gutta som tok over siden har mye spennende å fortelle. Man må jo elske IRC. Lenke til kommentar
friskies Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Synes nesten litt synd på dette klønete "Anti-piratbyrået". Tror ikke de får utrettet spesielt mye, bortsett fra å bli kritisert og til stadighet bli beskyldt for å bryte loven (noe de gjør). Har vi noe slikt organ i Norge forresten? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Antipiratvirksomhet er nesten like skitten som piratvirksomhet i seg selv.Gutta som tok over siden har mye spennende å fortelle. Man må jo elske IRC. Word! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg