834HF42F242 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) En egen tråd for å diskutere bootlegs og spesielle utgivelser. Post skivene dine (Kun ekte, ikke brente) Kan begynne med en jeg lytter på nå: Tittel: Pink Floyd - Atom Heart Mother on The Road Sporliste: Disc 1 1: Embryo 10:25 2: Green is the Colour 4:08 3: Careful with that axe Eugene 8:34 4: If 4:28 5: Atom Heart Mother 25:54 Disc 2 1: Fat old sun 14:26 2: One of these Days 7:32 3: Echoes 27:08 Info: Dette er cd nummer i 37 av totalt 72 trykte. Meget god lyd. Live-opptak fra London i perioden 1970-1971. Anbefaler alle som kommer over et eksemplar av denne på enten vinyl (som er trykt i noen flere opplag) eller CD om å anskaffe seg den. Endret 14. mars 2005 av anth Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) *** Glem det, misforsto topic. Endret 13. mars 2005 av Lungemannen Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 De fleste bootlegs jeg har er lastet ned fra f.eks. easytree.org, men av de få jeg har på CD kan jeg nevne; Metallica - 10/1/92 Sacramento, USA Alice Cooper - No More Mr. Nice Guy, Live in USA 1978-1982 På ingen måte eksklusive eller med god lydkvalitet (ting fra easytree er mye bedre), kjøpt på Victoria Market down under da det enda var lov å selge bootlegs. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Bootlegs: Jeg har Prince "black album" på vinyl bootleg, ser helt original ut, men originalen ble trukket tilbake og kun noen få eksemplarer rakk å bli solgt. Har senere kommet på cd. Spritualized "Taking drugs to make music..." vinylutgave er visstnok bootleg, men har ikke fått det bekreftet. Spesielle utgivelser: Muslimgauze "Uzbekistani bizzare and soul" nummerert utgivelse i et opplag på 1000 av et album som tidligere kun var tilgjengelig på et fåtall DAT eksemplarer. Coveret er trykket med håndmatet "letter press" som gjør at ingen trykk blir helt like. Vanskelig å skanne, så jeg poster ikke bilde. Tsuyama Atsushi cdr umerket og pakket i japansk gavekonvolutt vedlagt håndskrevet tittelblad og trackliste. Melt Banana "Scratch and Itch" LP pakket i grønt plast/vinylomslag påtrykt logo og bandnavn. Inne i plastomslaget er ett sjokkrosa LP-cover uten trykk. Det følger med booklet, liten plakat og stryk-på-tatovering. Har flere, kan kanskje liste opp senere.... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Led Zeppelin - '69 in Flames (3CD) MDCD 007 (London, June '69) 1. Travelling Riverside Blues (3.18) 2. Communication Breakdown (3.20) 3. I Can't Quit You Babe (6.10) 4. You Shook Me (10.03) 5. White Summer (8.10) 6. How Many More Times (11.05) 7. Dazed and Confused (15.57) MDCD 008 (Live in Stockholm at Concerthouse, 14/3/1969) 1. I Can't Quit You Babe (5.39) 2. I Fought My Way Right Out of Darkness (3.05) 3. Dazed and Confused (10.37) 4. How Many More Times (1.00) 5. Heartbreaker (4.56) 6. What Is and What Should Never Be (4.13) 7. Whole Lotta Love - Medley (Boogie Woogie, That's Alright Mama, Stop What's That Sound, Minnesota Blues) (9.52) MDCD 009 (Live at Fillmore West, April 27, 1969) 1. Train Kept a Rollin' (2.54) 2. As Long As I Have You . Medley (Fresh Garbage, The Lemon Song, Cat's Squirrel, I'm a Man, Cadillac No Money Down) (17.35) 3. How Many More Times - Medley (The Hunter, Here We Go' Round The Mulberry Bush) (19.14) 4. Babe I'm Gonna Leave You (6.42) 5. Sittin' and Thinkin' (7.15) 6. Moby Dick (5.05) Edgar Froese "Epsilon in Malaysian Pale" på CD, russisk bootleg som høres ut som ett dårlig opptak fra en sliten MC. Forstår ikke det kyrilliske alfabet, kan bare se at den ble laga 20.01.97. Kluster sine to første skiver på CD-R, dog brent og signert av Hans-Joachim Roedelius. Klopfzeichen Zwei Osterei Har ellers noen promoer, japanske utgivelser, Extended/ Special/ Ltd Edition av diverse artister. Annet spesielt må være "out of print" CDer, som da f.eks Atheist "Unquestionable Presence". Lenke til kommentar
johnj Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Mine to: Coldplay - "A Rush To The Olympia" "Recorded live in Paris, Olympia, August 28, 2002" - Politik - Shiver - Daylight - Trouble - One I Love - Don't Panic - Everything's Not Lost - I See You Soon - God Put A Smile Upon Your Face - Yellow - The Scientist - Clocks - In My Place - Amsterdam Korn - Kornography - Kick The P.A. (Spawn Soundtrack) - A.D.I.D.A.S. (Wet Dream Mix) - Wicked (Tear The Roof Off Mix) - Sean Olsen (Edit) - Proud - Alive (1994 Demo) - Need To (Live In The USA March 1997) - Divine (Live In The USA March 1997) - Christmas Song (F.C.C. Version) - This Town (Fuck The F.C.C. Version) - A.D.I.D.A.S. (Radio Mix) - Predictable (Early Demo Version) - Blind (Early Demo Version) - Daddy (Early Demo Version) - Good God (Marc Em Remix) - I Can Remember - Ball Tounge (Live In Dallas, 23 November 1996) - Lowrider/Shoots And Ladders (Live In Dallas, 23 November 1996) Pluss flere album med liveopptak i mp3-format, en sannsynligvis nokså uautorisert Platinum Collection-samling av Korn kjøpt for en femmer på gata i Tunisia samt promoutgaven av Coldplays "Parachutes" i pappcover. Ja, og Gåtes to album - signert av Gunnhild... Har noen av dere peiling på om noe av dette kan være verdt noe utover affeksjonsverdien? EDIT: Special appearance by Leif... Endret 14. mars 2005 av johnj Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Signert Spice Girls-skive. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Signert Spice Girls-skive. Kan jeg få kjøpe den ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå