Marvil Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Nå i disse tider da årsavgiften skal betales, begynte jeg å lure på om det faktisk var verdt å bruke 2815 kroner på kjerra mi.. Greit nok, den går fremover, men er delvis krasja, har et rart varmeapparat, er ikke spesielt sikker, osv. Når det gjelder hva jeg er ute etter, så er det en bil som er driftssikker, har greit med sikkerhetsduppeditter, ser sånn helt OK ut (ikke noe familiebilgreier lissom), er god og grei å kjøre, ikke har gått for langt, osv. Satt å surfa litt på div sider, og fant en Peugeot 306XR 1996. Noen som har erfaring fra slike biler..? Åssen er innvendig plass (er lang selv, så trenger en del plass i fremre halvdel av bilen vertfall), rustproblemer, motor, vinterføre, typiske feil, osv..? Åssen er 53.000 (så den lå ute hos autodb.no til 49.900) for en slik bil..? Var bare et bilde, sendte en mail og spurte etter flere.. Endret 13. mars 2005 av Marvil Lenke til kommentar
528i Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 hei. dette er en grei bil både teknisk og gjennomsnitlig ok ang rust etc. men du sier du er høy!! er jo en forholdsvis liten bil dette da. du bør ta deg en prøvetur å se om du trives bak rattet.. har du stor familie, blir det nok for liten plass i bilen. ellers er det bare å trå til å kjøpe.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Bilen er relativt liten ja, men kan fremdeles være grei plass inni.. Noen som vet åssen den er sammenlignet med Golf II f.eks..? Stor familie har jeg ikke, og er avhengig av bil i jobben.. Tror tanta har en slik en, får teste den en dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå