Han Far Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg har byttet fra Windows til Linux nå, og det eneste som holder meg fra å partisjonere C er noen få programmer. De aller fleste av disse er laget for både Mac og Windows. Nå har jeg aldri hørt et kvekk om at man kan legge inn MacOSer på en PC, og faren min blånekter på at det er mulig, men jeg ville ha et mer detaljert svar. Er det noen som helst mulighet for å gjennomføre det, og hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Sjekk denne, og ignorer den lille flamewaren midt i tråden. Om du vil ha et mer detaljert svar enn det får du spørre igjen, og litt mer spesifikt. :-) Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Takker så meget. Ser ut for at jeg enten kommer til å prøve Pear eller bare gi opp da. Du vet ikke tilfeldigvis nøyaktig hvor feilen oppstår? Godtar ikke Mac komponentene i PCen? Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 To ting: - Prosessorarkitektur: Mac-er bruker PowerPC-prosessorer i stedet for x86-prosessorer, og disse to har forskjellig instruksjonsformat og fungerer litt annerledes - som ikke kompatible med hverandre. - Lisensavtale: Apple tillater ikke at du installerer OS X på hardware ikke laget av Apple. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå