lokeland Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ikke dårlig, men det finnes regler mot så store bilder! Legg dem inn på www.photobucket.com og link via miniatyrbilde til de store! Jeg sitter med en 19" med 1280 x 1024 og må scrolle.. Er så mye man kan gjøre med kabinett! Hva med å finne en stil? Et tema f.eks.? Skal det være high-tech me masse dippedutter, eller ren stil eller f.eks. litt middelalder? Synes dere burde planlegger litt mer.. Fargeskjema er også lurt! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg har samme kabinett selv, og det er mye som kan bli bedre i det. Har delt det metalldekselet sånn at jeg kan ta av bare den ene siden, lsget større viftehull i front, fjernet mye metall i toppen på rammen, laget plass til 60mm delta som blåser på(vekk) diskene hvis jeg vil , lagt kabler til LEDs og knapper bak HK-brettet, pusset innvendig, satt inn USB i front, nye LEDs, laget viftestyring, og mye annet. Det er bildet av det her. Lenke til kommentar
antex Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 det var bra laget det, men blir det like blankt som en bil hvis man jobber godt??? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Det blir akkurat så blankt som du ønsker det selv! Om du skal lakkere grundig går du for denne metoden her: http://case-mods.linear1.org/category/painting/ Litt rubbing og voks gjør også susen! Lenke til kommentar
chrizy Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 shiit....det blei fett skal prøve å få tatt ett nytt bilde av vårt nå snart.. Lenke til kommentar
chrizy Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 blir nok mye jobing i påskeferien Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Det blir akkurat så blankt som du ønsker det selv! Om du skal lakkere grundig går du for denne metoden her: http://case-mods.linear1.org/category/painting/ Litt rubbing og voks gjør også susen! Tror han brukte litt mer tid med voksen enn jeg gjorde Lenke til kommentar
chrizy Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) takk for hjelp så langt håper dere gidder å hjelpe oss mer... men burde vi bruke bil lak ?? Endret 16. mars 2005 av chrizy Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Vanlig spraylakk fra europris/biltema funker fint hvis du ikke vil bruke så veldig mye penger på lakken. Lenke til kommentar
chrizy Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) vi har skjært ut hull til vindu så vi må pusse rundt kanten...for det blei litt vannskapt.. men vi tar bilde etterpå tror jeg. er ikke helt sikker:) Endret 16. mars 2005 av chrizy Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 er ikke vitsen med bil lakk, eg brukte vanleg spraylakk og det blei bra Lenke til kommentar
antex Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 nå var det døvt her dere må gi flere tips Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hmm.. Her er et par tips: - "Stealth" CD-ROM'n, altså sett brønndeksel på CD-ROM'n - Lag volumemeter eller Diskaktivitetsmeter - Håndtak - Lag noe som viser navnet deres! Som en slags "signatur".. Print ut navnene deres på transparent papir med svart rundt og gjennomsiktig i midten, finn et bra sted å plassere den på og lys det opp med LEDs! Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 ta sånn bokbind som du klistrer på og klipp ut noe bokstaver og så lakker du inni med svart (visst ikkje kabinetet er det) Lenke til kommentar
antex Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 god ide men prosjektet har blitt litt forsinket og står ferdig pusset ned men det kommer mer bilder og sånt etter hvært. flere tips??? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 skjær ut navnet ditt i kabinettet på sidedøren og legg inn plexiglass på innsiden Lenke til kommentar
chrizy Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) <---det er fronten... vi skal foresten inn å kjøppe grunning skalpell å lakk+klar lakk skalpell brukes til sjablong.. vi tenkte å lakke kabinettet rødt å svarte detaljer.. hva synes dere?? Endret 22. juli 2005 av chrizy Lenke til kommentar
chrizy Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) driver å skjærer ut sjablonger. (legg merke til klokkehånda) fronten ferdig sparklet:thumbs: oi en liten gutt... vips så var han borte Endret 23. juli 2005 av chrizy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå