Gå til innhold

"modding av kabinett"

Anbefalte innlegg

Ikke dårlig, men det finnes regler mot så store bilder! :) Legg dem inn på www.photobucket.com og link via miniatyrbilde til de store! Jeg sitter med en 19" med 1280 x 1024 og må scrolle.. :roll:

Er så mye man kan gjøre med kabinett! Hva med å finne en stil? Et tema f.eks.? Skal det være high-tech me masse dippedutter, eller ren stil eller f.eks. litt middelalder? Synes dere burde planlegger litt mer.. Fargeskjema er også lurt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme kabinett selv, og det er mye som kan bli bedre i det.

Har delt det metalldekselet sånn at jeg kan ta av bare den ene siden, lsget større viftehull i front, fjernet mye metall i toppen på rammen, laget plass til 60mm delta som blåser på(vekk) diskene hvis jeg vil :devil: , lagt kabler til LEDs og knapper bak HK-brettet, pusset innvendig, satt inn USB i front, nye LEDs, laget viftestyring, og mye annet.

Det er bildet av det her.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmm.. Her er et par tips:

- "Stealth" CD-ROM'n, altså sett brønndeksel på CD-ROM'n

- Lag volumemeter eller Diskaktivitetsmeter

- Håndtak

- Lag noe som viser navnet deres! Som en slags "signatur".. Print ut navnene deres på transparent papir med svart rundt og gjennomsiktig i midten, finn et bra sted å plassere den på og lys det opp med LEDs!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

kabinett012redda.jpg<---det er fronten... vi skal foresten inn å kjøppe grunning skalpell å lakk+klar lakk skalpell brukes til sjablong..

vi tenkte å lakke kabinettet rødt å svarte detaljer.. hva synes dere??

Endret av chrizy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...