Bøgge Bakken Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Har fått min vapochill og holder på å montere. Har akuratt blitt ferdig med å isolere sokkelen men trenger litt hjelp. Skal til og montere varmelementet. Det står i boka at den skal limes på, men er det så lurt og lime den på en AMD prosessor. Lim kan jo lede strøm til en viss frad og korstutte alle Lx punktene på prosessoren. Siden det ikke står noe om det i boka så reiner jeg med at det ikke er noe problem men vil gjærne høre fra folk som har montert vapochill med varmelement. Lenke til kommentar
dale Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Vel, jeg har aldri montert en vapochill, men ett lite tips kan være å ta en titt hos ok.no som nylig testet en her. Ellers er det vel ikke nødvendig å lime hvis den sitter godt nok fast, da er det vel bedre med ren pasta og ikke pasta/lim? Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Går ut i fra at du har kjøpt den brukt siden det ikke er lim på varmelementet. Mitt var i hvertfall med lim så derfor vet jeg ikke hva du skal gjøre når du skal montere neste cpu. Jeg vil bare si en ting til slutt: Maskina mi har kjørt i ca 1/2 år uten varmelementet og fungere akkuratt som før. Det begynner ikke å renne fra cpu, men den blir litt fuktig å ta på rundt kjernen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 varmeelementet blir uansett skvosjet mellom cpu og isolerings-materialet rundt kobberblokken. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2002 Ok. Da gidder ikke jeg og stresse med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå