haakka Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hei Har kjøpt meg en AMD 64 3200+ for en liten stund siden. Da jeg ikke er en "hardcore" gamer, så hadde jeg ikke spilt så mye siden jeg fikk den. men da jeg og en kompis skulle spille C&C Generals, så innstalerte jeg spillet, men jeg får beskjed om at jeg enten har for dårlig hw, eller at jeg mangler DirectX, da jeg har nyeste verson av dette, så er det ikke problemet. Så skulle jeg teste ut UT2004. innstaleringen gikk bra, og jeg startet spillet. alt gikk fint, helt til jeg avsluttet spillet. da virket det som om windows(XP) gikk inn i dvalemodus, bortsett at jeg måtte trykke på 2000 taster (satt på spissen) før jeg kom til loginscreen. det er samme problemet om jeg kommer borti Winkey`en. kan dette være pga. at jeg har 64 bit prossesor? viste ikke om jeg skulle poste her, eller på Gamer-forumet, men hvis det er en feilpost, så beklager jeg. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Øh, ser ikke helt linken jeg men... Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Du har formatert windows etter å satt inn ny hw? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 kan dette være pga. at jeg har 64 bit prossesor? Tviler på det du. Lenke til kommentar
LinkMaster Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 har akkuratt løst samme prob med min nye amd 64b 3500 .... det du må gjøre er å laste ned og oppdatere biosvers. du finner bios på linken: http://www.abit-usa.com/downloads/bios/amd.php bare å velge riktig hk så er du igang lykke til med fete spillopplevelser i fremtiden LinkMaster Lenke til kommentar
haakka Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 linkmaster, jeg har ikka sagt hvilket hovedkortmerke jeg har da.. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Dette her ser veldig ut som ett software problem. Formater disken og legg inn Windows på nytt. Husk nyeste driver til hovedkort, skjermkort, lydkort osv. Oppdatere WindowsXP til Service Pack 2 og andre oppdateringer er også viktig. Problemet er iallefall ikke at du har en 64bit prosessor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå