Gå til innhold

Respons på min hai: Fotoblogg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker denne siden godt jeg :) Bra laget! Fargene kombinerer også bra synes jeg!

Et annet stort pluss er dine fotoegenskaper! Du har peil, det kan man si.. Snakker av erfarig (les: frilans journalist her) ;)

EDIT: Btw, likte ordet ditt hai når det gjelder beskrivelse av "fisk" :D Helt konge! :w00t:

Endret av OShea22
Lenke til kommentar

Veldig fin!

Reint og enkelt oppsett, slikt liker eg.

Savner dog enkle piler nederst atmed bilderekka, for neste/forige bilde. Menyen burde du forresten sette opp som ei liste, samme gjelder den bilderekka nederst - for det er ei liste med bilder. Liker heller ikkje at du får popups for kommentarer til kvert bilde, du kunne kanskje prøvd å lage det til slik at den linken sender deg til ei eiga side for bildet?

Liker "Loading image" effekten veldig godt, stilig :)

Alt i alt en veldig fin fotoblogg, men ingenting er perfekt.

Lenke til kommentar

Absolutt pent dette.

Som Vgar side, about teksten går inn i bildet.

Er imot at sides automatisk skal åpnes i en ny side, men synes det er greit slik det er gjort her med kommentarene,.

Det er mulig det hadde blitt mer organisert dersom bilde med kommentar hadde blitt åpnet som neste side isteden for egen side. (noe Arve vel er innpå)

Selv om linken til en kommentars hjemmeside ikke er det viktigste, savner jeg likevel en klarere merking av disse lenkene.

Lenke til kommentar

Jeg er klar over mange av tingene dere påpeker...

Lister i menyen og nederst skal jeg nok få til en gang.. jeg er bare litt lat :p

Når det gjelder linkene på "kommentarer"-siden, så kan jeg slenge på en liten understrek eller noe. Grunnen til at det ikke er noe der akuratt nå, er at jeg vil ikke ta fokus vekk fra selve kommentaren. Derfor har jeg satt en mørkere farge på navnet og dato/tid.

Dere har påpekt at jeg kanskje burde vurdere andre måter å kommentere bilder på. Dette har jeg tenkt nøye gjennom, men det betyr likevel ikke at jeg har funnet den beste løsningen. Nå er det slikt at jeg ikke bruker verdens mest fleksible fotoblogg-skript og kan derfor ikke leke like mye som jeg vil. Jeg har faktisk laget en side der kommentarene er på en egen side (ikke popup), men da fungerer ikke navigasjonslenkene. Dermed må man klikke seg tilbake til bilder man opprinnelig så på, for å så se på et nytt et. Jeg fant ut at dette var en smule tungvindt.

Enkle piler nederst kan jeg nok fikse, men om jeg gjør det, hehe ;)

Tready: logoer er ikke min sterke side! Tar gjerne imot forslag ;)

Endret av dan1el
Lenke til kommentar
Jeg digger den, jeg. Liker måten linkene under bildet "roterer" når du nærmer deg kantent, som om de lå på et hjul som ble spunnet rundt.

Hva mente du med den?

---------------------------

Uansett, fin side.

Pent design som ikke tar oppmerksomheten vekk fra bildene.

Liker hele siden veldig godt, det meste som for øvrig bare er pirk er blitt sagt her.

Lenke til kommentar
bare småpirk. men det kommer en unødvendig horisontal scroll i 1024x768 oppløsning.

Det skjønner jeg ingenting av. Har testa både med IE, FF og O8, men ingen vises rullefelt før 790px

Endret av dan1el
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...