MrLeftfield Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hei. Jeg lurer på om det er noe mulighet for å koble til min PS2 til min PC skjerm. Jeg har ikke TV, og jeg orker ikke å kjøpe en noenlunde bra TV (da koster det en del :/ ) Jeg trenger tips til en måte å spille PS2 på PC skjermen, eller TV-kort som tillater meg å gjøre det. Hadde vært fint om jeg fant ut av det Lenke til kommentar
xoop Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Siden du ikke skal bruke tuneren i TV-Kortet, kan du sikkert velge hvilket som helst, gjerne et billig. Endret 14. mars 2005 av xoop Lenke til kommentar
Rooster Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 har ikke vurdert å bare kjøre ps2 emulator på pcen i stede? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 har ikke vurdert å bare kjøre ps2 emulator på pcen i stede? hvordan gjør man det? evt pm. Eneste jeg vil er å spille GT4 på min PC skjerm (har ikke TV og orker ikke å kjøpe ny TV). Så jeg prøver å finne en løsning. Hva trenger jeg egentlig? TV kort med sånn "gul-phono"plugg-ting? Video-in med sånn plug, right? Lyd kan jeg jo fixe gjennom en mixer jeg har. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hva trenger jeg egentlig? TV kort med sånn gul-phono"plugg-ting? Stemmer. Så kjører du en phono-minijack overgang til lyden og putter den inn i lydkortet. Vips, så har du PS2 på PC. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) me luv u all. takker for hjelp. nå skal jeg se etter tv-kort denne her funker bra? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301332&cks=PRL Endret 14. mars 2005 av MrLeftfield Lenke til kommentar
nøff Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Nå blander jeg meg inn i noe jeg ikke er sikker på. Jeg tror det ofte er litt forsinkelse i TV-kortene, dvs. at lyd&bilde sendes ut noe etter st signalet har gått inn. Det gjør i så fall TV-kort ganske ubrukelige i spillsammenheng. Ville sjekket det først hvis jeg var deg, ikke helt sikker altså... Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hei! Jeg bruker Terratec Cinergy 400 TV, det funker helt fint for meg. Ingen forsinkelse i lyd eller noe. Tror de fleste tv-kort funker greit til slik bruk. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Har brukt et PCTV Pro til det samme, og det var ikke noe merkbar forsinkelse der heller. Et skjermkort med VIVO burde sikkert også virke. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hvor bra funker PS2 emulatoren? Hvordan får man PS2 spillene inn på pcn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå