zauron Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Jeg har lyst til å lage en prog som kan sende ut cdromskuffen og ta den inn igjen, noen ideer hvor jeg kan finne noe info om det? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Hvilket programmerings språk da? jeg kan antagligvis hjelpe deg der hvis det er et språk jeg kan. Lenke til kommentar
zauron Skrevet 20. november 2001 Forfatter Del Skrevet 20. november 2001 C eller C++ ASPI heter det kansje Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Heisann! Slo dette opp i Win32SDK (som kom med Delphi 6): Quote: CD audio devices support the following set of commands:...MCI_OPEN Trur det må vere denne du leitar etter, men kan ikkje sei det heilt sikkert, fordi eg har ikkje testa dette sjølv. Ikkje sikkert dette er av nokon hjelp, sidan eg slo dette opp i Delphis hjelpesystem. Lykke til. :wink: _________________ Vegard A. Larsen, xaltra.net og sourcecode.no E-mail: [email protected] [email protected] [ Denne Melding var redigert av: kilogram på 2001-11-21 22:33 ] Lenke til kommentar
zauron Skrevet 23. november 2001 Forfatter Del Skrevet 23. november 2001 Må finne igjen MSDN cd-en min så jeg kan slå opp API kall. arg Lenke til kommentar
oyvind_b Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Bruk mci-metodene i Win32-API'et. Disse styrer masse rart... Lenke til kommentar
w3edr5t Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Fant ikke noe kodeeksempel i C/C++ men kom over et VB program som demonstrerer bruken av Windows api'et mciSendString . Hvis du ser i cdjector.bas og Form1.frm blir api'et demonstrert. Og linken er: http://www.planet-source-code.com/xq/ASP/t...ts/ShowCode.htm Lenke til kommentar
Razul Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Her er et annet eksempel for VB: http://www.vb-world.net/api/tip24.html Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 så dette på en webside for ikke så lenge siden. etter som det funker kan det da ikke være så vanskelig å få det til... Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Må finne igjen MSDN cd-en min så jeg kan slå opp API kall.arg Hva med msdn.microsoft.com/library ? -Vegar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå