Gå til innhold

Feedback på ny hjemmeside


Anbefalte innlegg

Driver og utvikler meg en ny hjemmeside. Inntil jeg får meg host, kjører jeg den bare lokalt, så det vil nok være mer downtime enn det burde være, men jeg kommer til å prøve å gjøre den downtime'en så liten som mulig. Anyway, her kan du se siden:

 

http://80.202.127.4

 

Den er fortsatt under utvikling, men jeg er bare ute etter litt feedback på den... Hvordan er det visuelle designet? Hvordan er layouten? Er det noen bugs? Hva kan bli bedre?

 

Jeje... takker :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*Removed*

 

Edit:

Får vell forklare meg igjen da...

Siden er grei nokk den, men kun to farger.

Det jeg mente med lesingen, er at designe ikke gjør til at jeg har lyst til å bynne å lese på siden :hmm: men et fint design ;-)

Endret av KimS
Lenke til kommentar

@ KimS: Hm, skjønte ikke helt hva du mente der... "Likte egentlig fargene, fikk vanskeligheter med å lese det"? Er det en selvmotsigelse, eller bare en typo?

 

@fUzZy^: Jepp, takker... Menneh, siterer noe jeg leste ett eller annet sted: "Hvis du vil se farger, gå på disco" :p

Endret av Wedvich
Lenke til kommentar
var litt bra hjemeside da

 

men den kunne vert mye betre

Jess, fair enough, men for at den skal kunne BLI mye bedre, må du også fortelle meg HVORDAN den kan bli mye bedre. Jeg kan jo ikke bare gjette meg fram til hva dere syntes, liksom :D

 

Og så @fUzZy^: Hm, det blir kanskje litt dødt med grått i lengden ja... Hvem vet, kanskje jeg hiver innpå litt flere farger etter hvert :) Men som sagt, dette skal være en hjemmeside, ikke et karneval, så LITT restriktiv med fargepaletten MÅ jeg få være :!:

Lenke til kommentar

Kontraster er litt svake, noe som gjør menyene øverst litt vanskelige å lese. Blått på grått er på mange måter stilig, men det blir litt kaldt og kjedelig. Jeg ville ha testet ut noen andre fargekombinasjoner i heading (litt friskere) mot den gråe layouten.

 

Når du velger å kode XHTML 1.1, bør du kanskje tenke på å bruke Dublin Core i metataggene dine.

Lenke til kommentar

Hm, jah, vurderer å legge til oransje også... Sølv, blått og oransje spiller jo bra sammen, de :)

 

Når det gjelder Dublin Core, så lurer jeg på det også. Men jeg ser ikke helt hva jeg har å tjene på det inntil videre, i hvertfall, nå som siden bare er oppe til testing.

Lenke til kommentar

Jeg likte ikke gråfargen, det blir så standard & kjedelig synes jeg. Headeren var veldig pen, jeg synes du kunne lagt til litt av den kurven i knappene og lignende.

 

- Skift gråfargen ut med noe litt lysere eller friskere.

- Pene valideringsknapper

- Helt standard dropshadow, men den funker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...