simes Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) www.bajaslocas.tk har tatt over. Følger du ikke med Carsten? HAHAHA! :!: HVOR I HELLVETTE ER VI? SAMMA FAEN, DET ER TRÆÆÆÆSH! Åhhh, jeg klarer ikke slutte å le! Trodde slikt kun fantes i spøkelseshistorier. Endret 29. mars 2005 av zimen Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 www.bajaslocas.tk har tatt over. Følger du ikke med Carsten? HAHAHA! :!: HVOR I HELLVETTE ER VI? SAMMA FAEN, DET ER TRÆÆÆÆSH! Åhhh, jeg klarer ikke slutte å le! Trodde slikt kun fantes i spøkelseshistorier. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Litt leit at ca 70% av ungdommene her jeg bor er ca sånn :!: Heldigvis er ikke alle like klysete da. Liker særlig det tøffe med dynejakke inne HARDCORE PARTY, SKI og FYLLA I GSTAAD, DER HVOR HALVLITEREN KOSTET OVER 150 SPENN!!! Endret 30. mars 2005 av Josten Lenke til kommentar
Dario Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 vierkeege.tk Her kan du se på bilder av fine sosser Lenke til kommentar
Josten Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) vierkeege.tk Her kan du se på bilder av fine sosser Lmao Klarer ikke helt skjønne om det er kødd eller ikke Edit: Det begynner å gå opp for meg nå Endret 30. mars 2005 av Josten Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 vurderer å starte siden "æenordlænding" Å faen. Æ går enda ikke på internett. ÆHÆ! Fungerer bedre for vestkanten enn for trøndere!! Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 vierkeege.tk Her kan du se på bilder av fine sosser En av de mest patetiske sidene jeg har vært på. (*serr *) hahahahaha... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå