Putekos Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Jeg synes virkelig synd på deg Carsten. Serr, de folka der er lættis så det holder. Jeg misliker ikke sosser, bare folk som tror de er deilige når de helt klart IKKE er det. Endret 28. mars 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg synes virkelig synd på deg Carsten. Serr, de folka der er lættis så det holder. SÅ DET HOLDER Har aldri snakket med noen av dem, men i og med at jeg går på en skole hvor det finnes umåtelig mange idioter, så har jeg sett dem. Ikke snakket, ikke utvekslet et ord, men sett. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg synes virkelig synd på deg Carsten. Serr, de folka der er lættis så det holder. SÅ DET HOLDER Har aldri snakket med noen av dem, men i og med at jeg går på en skole hvor det finnes umåtelig mange idioter, så har jeg sett dem. Ikke snakket, ikke utvekslet et ord, men sett. Jeg kjenner vel noen av dem litt bedre, observerer et bilde av meg selv der til og med.., men jeg tar sterk avstand fra de fleste der.. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Kjenner ganske mange av folka på daheaven og bajaslocas. En del innbilske, blærete og *leke deilig* folk, men de fleste av dem er stort sett greie Dessuten er damene på de festene fiiiiine Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) www.daheaven.tk og www.pilzout.tk FANTASTISK morsomme sider. EDIT: Daheaven er nede. Uansett, pilzout er oppe. Der er det bilder av ungdom. :!: Var inne på www.pilzout.tk. Der hadde de jo mange interresante bilder, dette foreksempel. Har denne karen en banan i lomma eller er han bare glad for å sitte ved siden av han andre? check it out Kom heller ikke som et sjokk at det var cider pløtepusene satt å drakk på Endret 29. mars 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Han til høyre i det bildet er en god venn av meg Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Kjenner ganske mange av folka på daheaven og bajaslocas. En del innbilske, blærete og *leke deilig* folk, men de fleste av dem er stort sett greie Dessuten er damene på de festene fiiiiine "Dessuten er damene på de festene faaalske" Passer bedre Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg kjenner vel noen av dem litt bedre, observerer et bilde av meg selv der til og med.., men jeg tar sterk avstand fra de fleste der.. Hvilket bilde er av deg da? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg kjenner vel noen av dem litt bedre, observerer et bilde av meg selv der til og med.., men jeg tar sterk avstand fra de fleste der.. Hvilket bilde er av deg da? Det er flere.. "Dessuten er damene på de festene faaalske" Passer bedre Vel, de fleste er jo fine da. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) # Hold dere til topic , derfor er innholdet her fjernet. Moderator jankee# Endret 29. mars 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 penger har mange av de, men hjemmesider kan de ikke å lage Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 "Dessuten er damene på de festene faaalske" Passer bedre Vel, de fleste er jo fine da. Jada, kjempe _fine_ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Nei, takke seg til frøkna. *Vurdere å sminke seg* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Greit nok med å ta sol en gang i blandt, det kan jeg finne på å gjøre selv... Men brunkrem er bare et stort FY Se på disse to bildene; _Denne_ karen til høyre ser jo ut som han har dusjet i brunkrem _Denne_ jenta/jentene () bør vertfall roe ann ned på farge i tryne... Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Tror de går mest til solarium, men de bruker også bøttevis med brunkrem. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 De der guttene tar kaka. Kremete fløtepuser så det holder, skikkelig kleine hele gjengen Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 _Denne_ karen til høyre ser jo ut som han har dusjet i brunkrem _Denne_ jenta/jentene () bør vertfall roe ann ned på farge i tryne... Jeg har ikke ledd så godt på lenge. Bildene av disse vattnissene skulle vært postet i humor kategorien. Jeg må virkelig ta meg en tur til Oslo ehm.. vest? Jeg har syns hverdagen har vært litt grå i det siste og hadde trengt noe å le av.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) _Denne_ jenta/jentene () bør vertfall roe ann ned på farge i tryne... Ingen har noengang tvilt på at hun ene bruker brunkrem. Hun ble vel på sin skoles skoleball kåret til årets brownie eller noe. Ingen er i tvil, så mye kan jeg si. _Denne_ karen til høyre ser jo ut som han har dusjet i brunkrem Moren hans driver, om jeg ikke tar feil, med import av brunkrem. EDIT2: Jeg blander. Det gjør hun ikke. Endret 29. mars 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hold dere til TOPIC folkens. Har allereie sletta/redigert innlegg som går vel OT mot personer. Så for å friske opp hukommelsen til folket er topicen i denne tråden Trenger bilder av norsk ungdom! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Bilder av ungdommer. og søk på ungdom i stedet for ungdommer. Endret 29. mars 2005 av Carnifex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå