BrukerSlettet Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har laget en snowboardfilm som jeg vil ha i mange eksemplarer slik at jeg kan gi den til de som var med på den o.l. Har bare en cd-rom, så jeg må legge inn cden på dataen, for å så brenne den ut på flere cder. Hvordan gjør jeg det? Tenkte på en .iso eller .bin fil. eller noe lignende Lenke til kommentar
N_R Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Du kan utmerket godt brenne cd'er fra kun en cd-brenner, programmet ditt gir deg beskjed når du skal bytte platene. Den mellomlagrer et image på disken, men dette blir ofte slettet eller tungvint å finne tak i hvis det er noe du vil gjøre flere ganger. Kommer litt ann på hvilket program du bruker. For å lagre imaget på harddisken er denne er genial enkel å bruke, men tror ikke den funker med dvd dessverre... men du kan jo prøve? http://www.lucersoft.com/files/free/LCISOCreator.zip Endret 13. mars 2005 av N_R Lenke til kommentar
koker Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Du kan jo bruke Alcohol 120% Eller UltraISO Endret 13. mars 2005 av koker Lenke til kommentar
jojo89 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Det skal gå an å gjøre dette med NERO BURNING ROOM 6... Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) du tar cd copy med ner og velger slik at imaget ikke blir slettet etter brenning, velger en fin mappe til å lagre imagene i. så kan du brenne i vei. du kan forresten også velge image recorder på verktøylinja i nero 6.0 og da lager dvs at den lager image som du lagrer på pcn din. Endret 13. mars 2005 av stigos3000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå