Launch Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hørte om at det skulle komme en form for pant på mobiler for en god stund siden, verdien tror jeg skulle beregnes utfra modell og tilstand... Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hmm... du kan levere inn mobilen din til kr. 0 i hvilken som helst forretning som selger mobiler, men mener det var Frelesarmeen eller noe sånt som delte ut 50 kr. pr. mobil for en stund siden. Lenke til kommentar
zand Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Nå for tiden er det Plan Norge som har en innsamling gående. De fleste butikker har en boks fra dem stående og for hver telefon får Plan kr 50,- Tror så og si alle forhandlere har fått en sånn boks, bortsett fra Expert som visstnok kjører sitt eget returprogram. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 I Sverige er mobilpanten syk! Der får man 50kr for å levere inn en mobil med fargeskjerm, og 100kr for en mobil med fargeskjerm og kamera Vel, bedre å gi pengene til en god sak da, egentlig Lenke til kommentar
Launch Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 TROR jeg selger S65'en min isteden for å pante den for 50,- Ingenting feil med den, ikke ripe i displayet engang... Takk for info. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 i svarige kan du få opp til 1000kr, spørs på standen til mobilen og hvor gammel modell det er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå