lab161 Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Jeg prøvde å kjøre signalene gjennom videoen, men det er forsatt kun sort/hvit. Hva gjør jeg for å få farger når skjermkortet kun har svhs og jeg trenger composite eller scart? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 ikke for å være en dritt, men du må nok søke på forumet, har selv postet på _mange_ av tv ut spørsmålene, og det meste står der... Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Det finnes adaptere fra svhs til scart. bruker det hjemme, men har kun svart hvitt etter at en pin knakk på svhs kabel, skrøpelige greier, 2de kabelen som har gått på under en mnd. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 det heter svideo og nei den hjelper ikke å ta det gjenom en scart hvis video og tv ikke støtter svideo da får du svart hvitt men den finnes svideo til composite konvertere og composite kan du plugge i scart kontakt og så i tv`en. Lenke til kommentar
bugsy Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Sikker på at du har satt instillingene på TV-ut til PAL/B? Det måtte jeg gjlre for å få faergerger Lenke til kommentar
OlaPirat Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Har du flere SCART inganger på TV så prøv å bruk en av de andre. Det er skjelden mer enn en av de som støtter SVHS (eller s-video som det heter). Du ofte må du inn i en meny på TV og velge at det ikke er kompositt eller rgb som er koblet på inngangen. Du kan selvfølgelig velge kompositt på PC'en i drivere, men det gir dårligere bilde. Farger får du, men det blir mye støy på bildet. Det er mulig å bruke kompositt selv om kabelen er S-video. Det er bedre med mhp bildekvaliteten å bruke en ren komposittkabel, men ikke nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå