snoopg Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) åssen i he***te åpner jeg driten? (henvender meg til folk som har dc7100, derfor beskriver jeg ikke kabbiset. Endret 14. mars 2005 av snoopg Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) har det ikke selv men prøver fordet... se om det er en skrue bak på siden.. hvis det er det trur jeg du bare kan sku ut den så åpner du det eller om det er noe du kan ta å åpne med på siden av døra Endret 13. mars 2005 av AltuZ Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) er et "håndtak" eller en hendel(er ikke så flink til å beskrive ting) på ene siden av kabinettet, men det virker ikke som om jeg åpner en lås elns når jeg drar i denne, det er liksom ingen motstand (samme"håndtak" som på chieftec). er ingen skruer på den platen heller(er noen grønne plastdingser på baksiden av kabinettet(har disse en funksjon?) bilde som kanskje hjelper litt Endret 13. mars 2005 av snoopg Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 det håndtaket på siden der... prøv å dra i det å så dra døra bakover eller til siden... for på chieftec er det også såny håndtak å det bare drar jeg rett mot meg så går døra av Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 jeg vet at det er sånn på chieftec, men da er det jo sånn at du hører og merker at du "åpner" en lås når du drar i det håndtaket, her skjer det ikke en dritt.. Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 hmmm... men da har jeg ikke flere valg så da får jeg ikke hjelpa deg noe mer... men prøv alt så får du det til Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) får ta det med hammer.. men seriøst.. hvor vanskelig kan det være? Endret 13. mars 2005 av snoopg Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 hehe... burde ikke vere så vanskelig egentli... vis det ikke er en barne sikring der da Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 skulle ikke forundre meg Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) hehe... ikke for å mobbe eller noen ting... men det er et HP tower hvorfor ikke kjøpe seg nytt kabinett da? Endret 13. mars 2005 av AltuZ Lenke til kommentar
NeVa Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 hehe... ikke for å mobbe eller noen ting... men det er et HP tower hvorfor ikke kjøpe seg nytt kabinett da? han må jo fortsatt få opp kabinettet da jeg har ingen flere forslag enn de som har blitt postet her Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 hehe... ikke for å mobbe eller noen ting... men det er et HP tower hvorfor ikke kjøpe seg nytt kabinett da? ikke for å mobbe, men jeg har bedre pc en deg... SAmt åssen i ****** kan jeg bytte kabbis når jeg ikke får utav innmaten på den jeg har nå? Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 altså... når du kjøper deg nytt kabinett så kan du jo bare slå av side døra på det du har nå Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Hvis det er noe av det samme som på HP kabinettet mitt er det jo egentlig ganske simpelt...Men here it goes: 1.Bare skru opp de to thumbscrewene bak 2.Dra kabinettdøra bakover ved hjelp av håndtaket 3.Dra kabinettdøra utover (kommer sikkert til og få pryl av dem som veit hvordan de gjør det ,men jeg veit ikke så ikke bli sur siden det kommer en ny post per bilde ) Endret 13. mars 2005 av Ole_A Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 er ikke sånne skruer på mitt kabbis, ingen skruer på den "døren i det heletatt faktisk Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 2.Dra kabinettdøra bakover ved hjelp av håndtaket 3.Dra kabinettdøra utover Må jeg bruke masse kraft på dette, eller går det ganske lett? har prøvd, men turde ikke ta i mer, av frykt for å herpe no. Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 2.Dra kabinettdøra bakover ved hjelp av håndtaket 3.Dra kabinettdøra utover Må jeg bruke masse kraft på dette, eller går det ganske lett? har prøvd, men turde ikke ta i mer, av frykt for å herpe no. Nei, ikke veldig mye...Men ta så mye du føler at det tåler... Men sjekk at det ikke er noen skruer som sitter fast...da kan det bli kjedlig Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 2.Dra kabinettdøra bakover ved hjelp av håndtaket 3.Dra kabinettdøra utover Må jeg bruke masse kraft på dette, eller går det ganske lett? har prøvd, men turde ikke ta i mer, av frykt for å herpe no. Nei, ikke veldig mye...Men ta så mye du føler at det tåler... Men sjekk at det ikke er noen skruer som sitter fast...da kan det bli kjedlig Jeg fant ut etter litt(se:masse) arbeid, at eneste måten å åpne kabbiset på er å bruke litt krefter, daa åpner det seg som det skal. herved løst, takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå