Gå til innhold

flaut spm. anngående hp dc7100 tower*løst*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har det ikke selv men prøver fordet... se om det er en skrue bak på siden.. hvis det er det trur jeg du bare kan sku ut den så åpner du det :) eller om det er noe du kan ta å åpne med på siden av døra

Endret av AltuZ
Lenke til kommentar

er et "håndtak" eller en hendel(er ikke så flink til å beskrive ting) på ene siden av kabinettet, men det virker ikke som om jeg åpner en lås elns når jeg drar i denne, det er liksom ingen motstand (samme"håndtak" som på chieftec). er ingen skruer på den platen heller(er noen grønne plastdingser på baksiden av kabinettet(har disse en funksjon?)

bilde som kanskje hjelper litt

Endret av snoopg
Lenke til kommentar
hehe... ikke for å mobbe eller noen ting... men det er et HP tower

hvorfor ikke kjøpe seg nytt kabinett da?

han må jo fortsatt få opp kabinettet da ;)

jeg har ingen flere forslag enn de som har blitt postet her

Lenke til kommentar
hehe... ikke for å mobbe eller noen ting... men det er et HP tower

hvorfor ikke kjøpe seg nytt kabinett da?

ikke for å mobbe, men jeg har bedre pc en deg... :D

SAmt åssen i ****** kan jeg bytte kabbis når jeg ikke får utav innmaten på den jeg har nå?

Lenke til kommentar

Hvis det er noe av det samme som på HP kabinettet mitt er det jo egentlig ganske simpelt...Men here it goes:

1.Bare skru opp de to thumbscrewene bak

2.Dra kabinettdøra bakover ved hjelp av håndtaket

3.Dra kabinettdøra utover

(kommer sikkert til og få pryl av dem som veit hvordan de gjør det ,men jeg veit ikke så ikke bli sur siden det kommer en ny post per bilde :innocent: )

post-153-1110753890_thumb.jpg

Endret av Ole_A
Lenke til kommentar

Må jeg bruke masse kraft på dette, eller går det ganske lett? har prøvd, men turde ikke ta i mer, av frykt for å herpe no. :D

Nei, ikke veldig mye...Men ta så mye du føler at det tåler...:p Men sjekk at det ikke er noen skruer som sitter fast...da kan det bli kjedlig ;)

Lenke til kommentar

Må jeg bruke masse kraft på dette, eller går det ganske lett? har prøvd, men turde ikke ta i mer, av frykt for å herpe no. :D

Nei, ikke veldig mye...Men ta så mye du føler at det tåler...:p Men sjekk at det ikke er noen skruer som sitter fast...da kan det bli kjedlig ;)

Jeg fant ut etter litt(se:masse) arbeid, at eneste måten å åpne kabbiset på er å bruke litt krefter, daa åpner det seg som det skal. :D

herved løst, takk for all hjelp. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...